Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Merel

Merel

20-04-2012 om 09:27

Proefmonstertjes parfum

Ik krijg zo nu en dan, als ik iets koop bij de parfumerie, proefmonstertjes erbij. Meestal gooi ik die kaartjes in een laatje thuis en denk er niet meer aan, maar nu was mijn parfum op en ik vond het zo 'kaal'. Dus ik heb die proefmonstertjes gepakt, maar op 90% staat niet of het voor een man of vrouw is. Soms herken je aan de verpakking (donkere kleuren, bordeau rood enzo) dat het voor mannen is, maar soms ook niet.
Ik heb nu dus een mannenluchtje op (vind ik) toen ik het opspoot (een klein beetje op mijn pols) dacht ik nog oh lekker, hup opgedaan op andere pols en in mijn hals maar ineens ruik ik zoiets mannelijks/kruidigs...bah!
Maar mijn vraag is dus, waarom zetten ze op die kaartjes niet of het voor mannen of vrouwen is? (of mag je dat lekker zelf bepalen?) Of is het nog ergens anders aan te herkennen misschien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Googlen

Geen idee waarom het er niet op staat.
Maar als ik vrouwen-parfum koop heb ik nog nooit mannen-proefmonsters erbij gekregen.
Maar je kan ook een uurtje googlen en zelf de monstertjes daarna van M/V aanduidingen voorzien.

Merel

Merel

20-04-2012 om 09:51

Nou...

Ik heb ook wel eens wat voor mezelf en voor mijn man meegekregen, of het zit zonder dat ik erom vroeg gewoon erbij in het tasje. Alles belandt dus daarna in het laatje. Tja googlen, ik heb het daarnet even gedaan en dit luchtje wat ik nu op heb (en er al heb geprobeerd af te halen) is voor men/women, allebei dus, terwijl ik het echt een mannenluchtje vind (maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak)
Echt logisch vind ik het niet om eerst te moeten gaan googlen voordat ik een luchtje op kan doen maar er zit blijkbaar niets anders op. (en ik ken mezelf, dat ga ik niet snel doen, dus zou het bij mij eerder in de prullenbak belanden, neem aan dat dat niet de bedoeling is van het meegeven)

Dat kan sneller

Gewoon even een beetje op een tissue spuiten. Lijkt het lekker, dan op jezelf.

Groeten,

Temet

Scrubbers

Het overkomt mij ook wel eens dat ik iets opspuit, wat ik er uiteindelijk zo grondig mogelijk probeer af te schrobben (de laatste keer was dat met The One van Dolce & Gabbana: dat veranderde van lekker zoet na een paar uur in Maja-zeep.)

Van vrijwel alle parfums weet ik trouwens wel of het voor mannen of vrouwen is, herken het probleem dus niet zo. Misschien inderdaad eerst ergens anders op testen voordat je het op je huid spuit?

Chris

Merel

Merel

20-04-2012 om 12:43

Dom zeg

Wat stom, het was werkelijk niet in me opgekomen om het gewoon op een tissue te spuiten haha. Maarrr, ergens wil ik graag wel weten of het een vrouwenluchtje is wat ik draag, of zou dat jullie niet uitmaken, als het lekker ruikt doet het er verder niet toe? Ik rook het nu pas na een paar minuten en vooral toen ik het in mijn hals spoot, op mijn pols viel het wel mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.