Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

15-11-2011 om 23:39

Prettige stoel bij computer in woonkamer

Man kijkt graag films op de computer, in een luie stoel. De computer staat daarom ook laag maar nu heb ik onlangs een tweede Mac gekocht en ik vind het mooier en handiger als die op een bureau komen te staan. Ik ben op zoek naar een stoel waarin je makkelijk een film uitzit, hoog genoeg is om bij bureau te passen, een prettige prijs heeft en er ook nog een beetje uitziet. De stoel komt dus in de woonkamer.

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rosa

Heb je dat bureau ook al? Zet er een (bureau)stoel bij en proefzit even welke zithoogte je ideaal vindt. Dat lijkt me namelijk het belangrijkste criterium waarop je stoelen heel makkelijk kunt goed- of afkeuren. Dan moet je voor jezelf bedenken of je achterover wilt zitten zoals bij een fauteuil of wat rechterop zoals bij een eetkamerstoel. De laatste heb je tegenwoordig ook in heel lekkere zit, met armleuning en wieltjes. Daarna veel proefzitten denk ik. Je hebt weinig aan adviezen over wat een ander een leuke stoel vindt of lekker vindt zitten. Het is heel persoonlijk, en zeker als het de bedoeling is er een paar uur ontspannen in te zitten, moet het echt jóúw stoel zijn. Succes!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-11-2011 om 14:20

Bureau moet ik nog kopen

Het moet inderdaad een soort eetkamerstoel worden. Ik heb een afschuwelijke hekel aan meubels kopen omdat ik nooit weet waar ik moet winkelen. Heb er de neus voor om in de verkeerde zaken uit te komen. Eigenlijk hoop ik dat iemand weet wat een prettige hoge stoel is. Ik hou van nononsense spul, deze heb ik nu bij de eettafel:
http://www.yksi.nl/indexsite.php?c=winkel&cat=1&subcat=meubels&pid=302 maar dan in hout. Prachtige stoel, maar niet voor uren lang.
Rosa van der Zanden

Guinevere

Guinevere

16-11-2011 om 14:36

Deze?

Toch weer IKEA, maar ik heb goede ervaring met deze stoel. Kwaliteit is ook goed, na jaren intensief gebruik nog als nieuw: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20121647/

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-11-2011 om 08:48

Die vind ik wel leuk

Rosaman was gister weer aan het klagen over de stoel, ik denk dat hij nu wel om is voor een ander. Die Iikeastoel vind ik wel leuk! Het enige nadeel zijn de wieltjes, maar die kan ik wel vervangen voor doppen. Ik heb een inrichting met veel antiek, zit nu te twijfelen of ik een heel strak bureau zal kopen of niet. Als contrast met de rest wel leuk, maar dan heb ik straks strak bureau, twee Macs en een moderne stoel. Hmm, daar moet ik nog even denken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.