Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nathalie

nathalie

02-12-2013 om 08:44

prepaid tegoed dat niet vervalt

Mijn moeder is eerder dit jaar overleden en we hebben haar GSM aan mijn vader overgedaan. Die had er nog geen en we vinden het een veilig idee dat hij er eentje heeft als hij nu in zijn eentje op stap gaat.
In die telefoon zat een sim kaart van kpn en die blijkt nu verlopen/bevroren/niet meer te werken. Tja mijn vader belt er niet mee het is alleen voor het geval dat.
We willen er een andere sim kaart insteken maar dan liefst van een provider waarbij het tegoed niet vervalt ook niet als je er niet naar omkijkt, dus niet verplicht eens in de zoveel tijd bellen en/of verplicht eens in de zoveel tijd opladen. Het zou leuk zijn als je er iets opzet en staat er volgend jaar gewoon nog net zo, bij wijze van spreken.
Weet iemand er uit het hoofd zo eentje? Zou mij een zoektocht besparen dus ik hoor het graag.

Dit vind ik ideaal

Voor het abbonement van youfone betaal ik op papier 3,- per maand.
Wat over is, wordt overgeheveld naar de volgende maand.
Mijn zoon belt nooit en smst nooit, dus ik heb tot op heden eenmalig een starttarief van 3,- betaald, en elke volgende maand wordt het niet gebruikte deel verrekend, en is de nota 0,00
Altijd bereikbaar, en geen prepaid gedoe.
Hij gebruikt de telefoon via wifi voor what's app en dat is gratis.

Jasam

Ik ben aan het zoeken geweest omdat ik het ook wel handig vind, maar ik kan alleen iets vinden met minimaal 2,50 per maand administratie kosten.
Kan je hier de link neerzetten?
dit is wat ik kon vinden:
http://www.youfone.nl/persoonlijk/vragen/belkosten/

Annet

Annet

02-12-2013 om 20:35

Kruidvat prepaid

Volgens mij heb je bij Kruidvat een jaar de tijd om het tegoed op te maken. Het gaat dan om een tegoed van 7,50. Ik zet in mijn agenda dat ik iets moet doen binnen dat jaar. Tegen die tijd zie ik wel of het nodig is te uploaden.

Via deze link kom je bij de aanbiedingen

http://mobiel.groepsveiling.nl/

Puck

Puck

03-12-2013 om 08:42

simyo

Mijn moeder heeft een prepaidkaart van Simyo en die vervalt ook niet op voorwaarde dat je er eens per half jaar mee belt of een sms-je verstuurt. Wij hebben dat geregeld en ook wij krijgen dan per mail bericht dat ze even een keer moet bellen om zo haar tegoed te houden.

nathalie

nathalie

03-12-2013 om 12:46

zo te zien

zijn er geen providers waarbij je een prepaid tegoed gewoon zomaar kunt laten staan, je moet toch altijd om de zoveel tijd een actie ondernemen. Nou dan moeten we maar proberen of we dat voor elkaar krijgen bij opa. Dat jaar van kruidvat spreekt me dan wel aan.
Jasam ik zie bij youfone alleen abonnementen waarbij je iedere maand een bedrag betaalt, het laagste is dan 2 euro per maand en dat is toch nog 24 euro per jaar. Bovendien moet er dan schriftelijk binnen de opzegtermijn worden opgezegd als je er weer af wilt. Gaan we maar niet doen.

Raar

Ik heb al 3 maanden een 0,00 rekening van mijn zoon.

reactie

bij Kruidvat kost het dus elk jaar geld net als bij de meest, bij Simyo even tijd om een sms'je te sturen of te bellen. Ik zal als ik moet verlengen voor Simyo gaan. Ook voor de kinderen denk ik, die maken hun beltegoed ook nooit op door whatsapp.

nathalie

nathalie

03-12-2013 om 17:22

dat gaan we maar doen dan. Ik heb zelf prepaid Simyo en dat bevalt goed.

Puck

Puck

04-12-2013 om 09:04

Jasam en Nahalie

He kan best zijn dat het abonnement waar Jaam het over heeft er intussen uit is en een actie was. Ben heeft ook van die acties die maar voor een beperkte periode beschikbaar zijn maar die wel je gehele abonnementsperiode blijven gelden, ongeacht of je een jaar of 10 jaar blijft.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.