Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

plastic insteekhoesje

Ik ben op zoek naar een plastic insteekhoesje, dat ik steeds uit mijn agenda met wire-o kan trekken zodat ik het er op een andere plaats weer kan indoen. Bestaat dat? het moet dus half open ringetjes hebben, die ik in die wire-o kan klemmen.
Ik had vroeger een Filofax met zo'n liniaal die je kon gebruiken om de juiste week aan te geven, maar die Filofax had natuurlijk van die multomap ringen.
Via Google kom ik niet op wat ik bedoel. Weet iemand hoe zo'n hoesje heet? Of bestaat het gewoon niet?

-Flupke-

-Flupke-

11-09-2013 om 16:29

creatief

ik heb een agenda die van zichzelf van die hoesjes heeft maar die zitten vast. Ik heb er schuin knipjes in gemaakt waardoor je hem met een beetje gefrutsel in kan verplaatsen. Dat werkt.
Nou ja.... je moet er geen ruk aan geven...

-Flupke-

-Flupke-

11-09-2013 om 16:30

uh...

wat is wire-o?

Pennetje

Pennetje

11-09-2013 om 18:34 Topicstarter

wire-o

Een wire-o is een soort ringbandje dat je vaak bij scripties en zo ziet. Ik heb een 'Amerikaanse wire-o', die spiraalt helemaal door de pagina's heen. Zo blijft de agenda lekker plat open liggen. Ik zal eens kijken of ik zelf ook een bestaand hoesje passend kan maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.