Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

23-06-2013 om 22:16

Piratenspullen bij action?

Wie weet of Action iets van piratenspullen verkoopt? School hier organiseert a.s. vrijdag een piratenfeest. Natuurlijk had ik net met koninginnedag al onze piraten verkleedspullen verkocht, dus heb niets meer in huis. Winkels hier in de buurt hebben niets. A.s. donderdag ben ik in de buurt van de Action. Ik wil graag weten of het zin heeft er te kijken, want het kost me wat werktijd. Ik zoek bij voorkeur zo'n hoofddoek en evt. haken of ooglappen.

Merel

Merel

23-06-2013 om 23:46

Vorig jaar wel

Toevallig had dochter vorig jaar een piratenfeest en heeft toen bij Action een ouderwets piraten geweer gekocht (voor een euro!) dus toen was het er wel. Weet het nu niet, ben er laatst wel geweest, maar heb er niet op gelet. Als je toch in de buurt bent dus toch meer even kijken (al kost het wat werktijd ) de prijzen zijn wel het leukste bij Action natuurlijk

Tijgeroog

Tijgeroog

24-06-2013 om 09:04

Weet het niet

Ik was van de week bij de action en kan me niet herinneren dat ik nu verkleedkleren heb zien liggen. Het is nu veel meer buitenspeelgoed enzo.

Merel

Merel

24-06-2013 om 11:21

Bel even?

Bel anders gewoon even naar de Action? Vorig jaar was mijn dochter er dus ook in de zomer (het was namelijk een piraten-examenfeest) vandaar dat ik de periode nog zo goed weet. Normaal gezien zou ik van carnavalstijd uitgaan natuurlijk.

Wilma

Wilma

24-06-2013 om 17:15

Hier niet

Net vandaag geweest en niks gezien.

Van die piratenzakdoeken hebben ze bij zeeman . Ooglapje kun je schmincken met je oogpotlood.

Tango

Tango

24-06-2013 om 22:08

Zeeman?

Hebben die piratenzakdoeken? Ik heb ze er niet gezien. Bedoel je van die doeken voor op het hoofd, dat zal al een uitkomst zijn. Verder ga ik Action inderdaad eerst maar eens bellen.
Schminken, ook een leuk idee, maar helaas een zoon die een hekel heeft aan schminken

Tijgeroog

Tijgeroog

24-06-2013 om 22:54

En westernspullen?

Ik krijg net de horen dat zoonlief zaterdag op scoutingkamp in westernkleding moet komen...

Bah piraten

met zeevarende familieleden snap ik die verheerlijking vam piraten totaal niet.
Ik zou zoiets ook aangeven bij school.
Piraterij is in de hidige zeevaart een heel groot probleem, dat moet je niet 'leuk' maken. Ze kostem levens en geld.

Western

een spijkerbroek en een geruite bloes met rode zakdoek zou ik zeggen en een hoed van de action.
Of een soort spijkerbloesje met evt een sheriffbutton?
Die hebben ze daar wel,bij de action en ook andere spulletjes ervoor.

tonny

tonny

25-06-2013 om 10:11

Piet piraat

Tja zo is dat Dirksmama, dingen die in het echte leven erg en levensbedreigend zijn, worden als speelattribiten leuk en amusant.

Je kunt best streng alle geweertjes, piratenspullen en doodshoofden uit de speelgoedkist verwijderen, maar dan knutselen ze zelf wel wat (zeker zo creatief

Ik herinner me nog hoe spannend het was om de Amerikanen tegen de Duitsers te spelen met proppenschieters op de hooizolder.

Sawo

Sawo

25-06-2013 om 10:49

Vlaggen

Volgens zoonlief die er werkt hebben ze deze week alleen piratenvlaggen.

groet

Saar

Tijgeroog

Tijgeroog

25-06-2013 om 13:39

Bellen

De action bellen werkt niet, ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Je kan een centraal nummer bellen en als je dan voor de optie assortiment kiest krijg je nog een keer te horen dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en dat je maar in de winkel langs moet gaan...

Berber.

Berber.

25-06-2013 om 14:00

Ik haak even in

Ik moet drie jongens in een 1001 nacht-outfitje hijsen eind volgende week. Nee sorry, ik moet niks, zij willen dat zelf graag.

Iemand nog creatieve en vooral goedkope ideeën?

Valkyre

Valkyre

25-06-2013 om 14:29

Berber

Pofbroek (Zeeman? of een kleine maat joggingbroek en dan de boorden onderaan tot de knie omhoog schuiven), gilet (zoéén met afgeronde panden, die niet dicht kan - is te maken als je een naaimachine hebt, anders een wijd overhemd, mouwen opstropen tot pofmouw), blote bast? Moet het wel mooi weer worden... Sjerp of sjaal om de taille of schuin over de borst.En dan een tulband knopen van een flinke sjaal, glimmende broche erop, klaar. (Marokkaanse sloffen optional. Of slippers/sandalen).

Valkyre

Ja voor berber

een pyjamabroek op laten poffen, bloes van manlief of jezelf of anders een t shirt erop laten met een riem/sjaal er omheen waar de stof dan weer onderuit komt.

Hee vkyre ot

Lang niet gezien hier, (onder die nick iig) hoe gaat het met jou en de kleine(n)?

Berber.

Berber.

26-06-2013 om 10:47

Bedankt dames

Ik heb bij dit soort dingen altijd even het eerste zetje nodig maar er begint zich nu wel iets te ontwikkelen in mijn hoofd. Mijn oudste heeft trouwens bedankt voor de eer. Die gaat gewoon als zichzelf. Fijn, braaf kind, dat scheelt weer.

Tango

Tango

27-06-2013 om 21:23

Gevonden

Vandaag toch maar naar Action gereden. Daar 2 piratenvlaggen meegenomen, deze dienen gewoon als een soort cape. Daarnaast vond ik bij het speelgoed nog een setje met allerlei piratenspulletjes: schatkistje, pistooltje, dolk, ketting, ring, oorbel, munten, ooglap, hoedje etc. De kinderen hebben het onderling verdeeld zodat ze er morgen toch nog piraterig uit zien. Nu nog hopen dat ze lekker weer hebben en buiten spelletjes kunnen doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.