Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pilotenleer en honden/kattenharen gaat dat?

Wij zijn op zoek naar een nieuwe bank. Nu hebben we een hele mooie gezien van pilotenleer. We hebben echter een kat en een hond die allebei uiteraard verharen.
Zal dit erg blijven plakken aan pilotenleer of is het er makkelijk af te krijgen?
Iemand ervaring mee?

lem

lem

07-01-2014 om 12:43

gaat prima

Wij hebben ook een bank van pilotenleer en een grote hond binnen lopen. Ik merk er niks van en ik ben heel netjes. Zelfa als de hond eens (stiekem) op de bank gaat liggen is er niks aan de hansld. Ik stopzuig de bank ook gewoon.
Het enige nadeel aan de bank van ons dat we beter een kleur donkerder hadden kunnen nemen. Wij hebben nu die licht beige/bruin/terracotta kleur. Fijne banken, voelen warm aan, je ziet er niet veel op (maar kleur donkerder was nog beter). Hond of kattenharen zouden mij niet tegenhouden om hem te kopen. Kleine kinderen in huis met plakkerige handjes wel.

sonj@

sonj@

07-01-2014 om 15:16 Topicstarter

bedankt

Bedankt voor je reactie. Wij hebben een Golden Retriever van nu 6 maanden. Dat wordt dus ook een flinke hond.
We hebben net de banken besteld! In het grijs/zwart. Stof zag er op de staal erg mooi uit. Nu nog een paar weken geduld hebben!

lem

lem

07-01-2014 om 23:07

kleur

Aan die kleur heb je goed gedaan. Wij hebben deze kleur en ook bijna hetzelfde qua stijl. Iets bredere armleuningen, niet die strepen onderaan en een vierzits (3 kussens):
http://www.miltonhouse.nl/el-pequeno-bankstel.html

Mooi maar wel besmettelijker.
Veel plezier ermee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.