Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

30-11-2010 om 19:33

Pensioneringspakket

Mijn moeder is vandaag officieel met pensioen gegaan, met 5 december wilden we haar een pensioneringspakket geven (Sint wil dat dan en ik help hem)

Wij hadden al puzzelboekjes bedacht, een fles sterke drank (om je verveling te verdrinken) Pantoffels

Geraniums is het helaas niet het seizoen voor.

Hebben jullie nog ideeen wat ik in een pensioneringspakket kan doen?

Dank je wel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-11-2010 om 19:44

Wat dacht je van

een geruite plaid voor over de koude benen
een achteruitkijkspiegel voor op de fiets
breispullen
een plastic regenkapje
een truttentrolley

Maxime.M

Maxime.M

30-11-2010 om 19:59

Rosa

haha grappig die suggesties van Rosa!
Misschien kunnen er nog krulspelden ofzo bij, met zilverspoelglans?
Offe...een bingospel en een abonnement op de plus.
(de plus hebben mijn ouders ook, is trouwens best een leuk blad)
Oh en je kan haar opgeven voor het boodschappenspel bij omroep Max ))

Massi Nissa

Massi Nissa

30-11-2010 om 20:22

Nog meer

Ik kreeg sommige van deze cadeau's al toen ik dertig werd van mijn vileine broers en zussen (die allemaal in de twintig waren): steunkousen, een antislipmat voor in bad, een flesje eau de cologne met een kanten zakdoek, een boek over creatief doen met theezakjes. Als jouw moeder dit soort humor waardeert, valt er veel te bedenken. Bij C&A hangen trouwens ook van die afgrijselijke polyester oma-truien, lila met bloemetjes, je weet wel. Zo eentje zou ik er ook bij doen, haha.
Groetjes
Massi

joos

joos

30-11-2010 om 20:25

Bij de witte boekenwinkel

zijn cursusboeken te koop voor een heel schappelijk prijsje over onderwerpen als goochelen, jojo-en (nu met jojo!), origami, bridge en meer van dat soort dingen die je kunt gaan doen als je tijd heb. Je kunt ook een CD-rom met al je digitale foto's er op, met de vraag of ze tijd heeft ze uit te laten printen en 'even' in te plakken?

En dan inpakken

Alles wat je koopt in een boodschappenkarretje doen. Zo'n tas op wielen.

Massi Nissa

Massi Nissa

30-11-2010 om 21:17

Nog iets

http://www.retirementgiftshop.com/retgaggif.html, hier staan leuke ideeen op die je eventueel ook zelf kunt maken. En wat dacht je van die babyboomer T-shirts die oudere Amerikanen dragen met "We're Spending the Kids' Inheritance" en "I Don't Do Cookies!".
Groetjes
Massi (lekker aan het googlen)

Massi Nissa

Massi Nissa

30-11-2010 om 21:23

En deze

http://www.zazzle.com/retirement_gifts/funny+retirement+gift+gifts?pg=4#products
Zo'n T-shirt met "I know I came into this room for a reason" is wel iets voor mijn moeder (en voor mij als zwangerschapsdemente).
Groetjes
Massi

Schaap op het droge

Een knuffelschaap dat ze op het droge heeft. Een zakje laurierbladen (lauweren om op te rusten). Als je heel graag wilt, heb ik nog wel een geranium voor je, hij bloeit roze. Best een mooie om achter te zitten. Of een stekje van een citroengeranium, ik kom erin om sinds de kinders ontdekt hebben hoe dat werkt

Guinevere

Guinevere

30-11-2010 om 21:59

Begonia

Een begonia is ook heel geschikt! En een horretje om voor het raam te zetten, spiegel om buiten aan het raam te hangen en de buren te begluren (al genoemd dacht ik). Een bingospel kan ook. In plaats van sterke drank: een fles advocaat.

Margriet*

Margriet*

30-11-2010 om 22:15

Cyclaam

is een echte pensioneringsplant. Mijn oma was in december jarig en was helemaal gelukkig als haar vensterbank weer vol stond met cyclamen.
Ik heb ook nog wel een roze bloeiende geranium met een dekje van sneeuw.

Vic

Vic

01-12-2010 om 09:45

Ik geef altijd

Aan mensen die 65 worden geef ik altijd een geranium en een roze strippenkaart.

Foldertjes

Zoek alle foldertjes in de bieb en gemeentehuis en bij de n.s. en op internet bij elkaar waar je allemaal als 'senior' korting kan krijgen.
Een pak appeltaartmix met een vorm erbij (voor de kleinkinderen natuurlijk .
lid maken van omroep max en de anbo.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.