Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

05-10-2014 om 14:08

Pedicure set electrisch

Voor mijn schoonvaders nagels ben ik op zoek naar een electrische pedicure set.

Hebben jullie toevallig een idee welke pedicure set goed is? Mijn schoonvader heeft behoorlijk harde nagels, en kalknagels op zijn tenen, dus we gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Iemand een suggestie? En waar op te letten bij aanschaf?

Moeder

Moeder

05-10-2014 om 14:41

Is dat wel een goed idee?

Als je een goede kwaliteit koopt ben je niet goedkoop uit en ik vraag me af of je met zulke lastige nagels wel zelf aan de slag moet? Is het niet beter om dat aan een pedicure over te laten?
Dus geen advies alleen een bemoeizuchtige mening

Sindbads vrouw

Sindbads vrouw

05-10-2014 om 14:49

Moeder

Fijn dat je je er tegenaan bemoeid, dat doe ik zelf ook vaak

Mijn schoonvader heeft gezonde nagels, en hij heeft geen suikerziekte of zo.

Dank je wel voor het meedenken

Pedje

Pedje

05-10-2014 om 17:54

Maar

Hij heeft kalknagels, dat zijn geen gezonde nagels maar schimmelnagels, erg besmettelijk en via het apparaat/handen makkelijk over te brengen op de andere nagels (tenzij alle 10 al besmet uiteraard).
http://www.gehwol.nl/voetverzorging/voetenfeiten/encyclopedie/kalknagel/

Persoonlijk zou ik die nagels aan de pedicure overlaten, wist je dat er ook zijn die aan huis komen?

En anders naar een groothandel voor pedicures die ook aan particulieren verkopen. En investeren in latex handschoenen, ontsmettingsmiddel enz. Maar wees voorzichtig dat je niet meer schade gaat aanrichten.

Nou, nog een eigenwijs advies dus (goed bedoeld he)
(pedicureset van de Kijkshop vond ik persoonlijk niets, ik zou echt de groothandel bezoeken)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.