Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mari39

mari39

14-02-2013 om 22:44

Patroon rok

Ik zoek een patroon voor een jersey rok a la die van sissey boy/king louie. Ik vind het leuke rokken maar behoorlijk aan de prijs. Heeft iemand een idee welk patronenmerk daar een partoon van heeft?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Naknippen

Je zou een oude rok met goed model uit elkaar kunnen tornen en dan naknippen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Jessica O

Jessica O

15-02-2013 om 08:00

Opties

Een goed patroon laten tekenen, speciaal op jou maat gemaakt. Bij veel modevakscholen kun je dit wel laten doen.
Kijken naar de patronen op bv naaipatronen.nl. Filteren op rok en dan de boel napluizen.
Of zoals Triple al zei, er 1 uit elkaar halen en zelf natekenen.

Margriet*

Margriet*

15-02-2013 om 13:25

Bij de sissy boy en bij king louie

zijn ze vaak 50% afgeprijsd (in de uitverkoop) en dan worden ze veel betaalbaarder.
Op Marktplaats is ook een groot aanbod, ik zou dat geloof ik eerder overwegen. 20 euro, lijkt mij wel betaalbaar (en dat ben je aan stof ook zo kwijt).
Volgens mij is het een redelijk rechtmodel of een wat klokkendmodel. Je kunt ook een oude rok die je zelf lekker vindt zitten als patroon nemen. Bovendien zit altijd elastiek en de rok zelf is vaak gemaakt van tricot. Veel kan er dan niet misgaan.

mari39

mari39

15-02-2013 om 16:37

Marktplaats

is wel een goede, daar kan ik wel eens naar kijken. Voor 20,- kun je niet echt een miskoop hebben.
Ik heb nog geen rok van king louie/sissey boy, dus ik kan het nog niet natekenen. Het model is wel heel eenvoudig, dus ik vind het zonde om zoveel geld uit te geven voor iets dat ik zelf kan maken. Maar dan moet ik dus wel een patroon hebben. Bij patronen heb ik ook al gekeken maar dat zijn er veel en tot nu niet gevonden. Voor de jurkjes van king louie wel, burda heeft daar een patroon van.

Heks

Heks

17-02-2013 om 22:56

Sissy boy rokje

Ik zag in de webshop van Sissyboy een vrolijk gebloemd tricot rokje voor 11 euries; kun je toch niet voor gaan naaien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.