Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anne M

Anne M

21-06-2016 om 16:42

Parkeren station Voorburg

Morgen moet ik naar Voorburg, door omstandigheden met de auto, naar een afspraak pal naast het station.
Wie weet hoe het zit met parkeren? Er werd aangegeven dat je onder het station gratis kunt parkeren, maar hoe kom je daar? Is dat de P&R? Wat type ik in in de Tomtom?

Ik vind het dus ook al niet leuk om in een onbekende plaats te rijden en parkeer liever de auto makkelijk en 15 minuten lopen, dan pal voor de deur. Dus andere tips zijn ook welkom.
Alvast bedankt.

Pennestreek

Pennestreek

21-06-2016 om 17:23

Idd gratis parkeren onder het station

Als je van de snelweg afkomt sla je onderaan rechtsaf en direct weer rechts. Daarna rijd je gewoon rechtdoor, dan rij je zo het parkeerterrein op (het station en de snelweg zijn verhoogd, het parkeerterrein ligt dus gedeeltelijk onder het station, maar is niet echt een garage. Ik weet niet hoe vroeg je er moet zijn, maar het is er na de ochtendspits vaak wel vol. Parkeren kan in de buurt ook vaak wel, maar het is daar allemaal blauwe zone, dus daar moet je ook wel rekening mee houden qua tijd.
Volgens mij kun je in de TomTom als adres ook een station opgeven, dus dat moet lukken. En anders neem je het adres van het naastgelegen Griekse restaurant, Parkweg 2.
Succes!

Anne M

Anne M

21-06-2016 om 20:24

Bedankt

Dankjewel voor je reactie. Ik moet er al vroeg zijn, dus het zou moeten lukken!

bieb63

bieb63

21-06-2016 om 21:36

kanttekening

Je kunt inderdaad onder het station (gratis) parkeren, maar daar is het ook blauwe zone...... (dus max 1 (of 2?) uur parkeren met parkeerschijf). De straten daaromheen zijn ook grotendeels blauwe zone, maar als je een beetje straatjes in rijdt, dan kom je ook ineens in straten waar het dan weer géén blauwe zone is.
Als je even aangeeft waar je precies moet zijn, kan ik je aangeven waar je evt. makkelijk (zonder blauwe zone) kunt parkeren.

bieb63

bieb63

23-06-2016 om 21:17

En?

Hoe is het afgelopen?

Anne M

Anne M

28-06-2016 om 10:31

gelukt

Ik heb de auto uiteindelijk toch wat verder weg gezet, dus geen blauwe zone meer.
Stimuleert niet om vaker met de auto naar Voorburg te gaan, maar dat is natuurlijk net de bedoeling

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.