Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

01-04-2011 om 10:50

Parkeren rotterdam

Een vraagje aan de Rotterdammers. Ik heb volgende week een afspraak in Rotterdam (Westblaak). Aangezien ik met het ov niet op tijd op mijn volgende afspraak kan zijn, moet ik met de auto. Kun je in die buurt een beetje parkeren? Wat kost dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Site

Weet 't niet uit mijn hoofd, maar dit vind ik een handige site, je vindt er alles over parkeren in R'dam, ook bijv. een overzichtje met wat het precies per straat kost. Zal rond Blaak toch wel iets van 50 ct per 17/20 minuten zijn. Weet niet zeker hoe lang je er dan mag staan, dat is soms ook begrensd.
http://www.rotterdam.nl/parkeren

Vic

Vic

01-04-2011 om 11:52

Gevonden

Bedankt. Er is een parkeergarage Westblaak, 2 euro per 50 minuten.

Vic

Vic

07-04-2011 om 20:40

Dat had ik wel willen weten

Ik weet niet of er Rotterdamse meelezers zijn geweest, maar anders hadden jullie me wel even mogen waarschuwen Ik ben een ervaren chauffeur, en rijd fluitend door de binnenstad van bijv. Amsterdam, Utrecht en Den Haag, maar Rotterdam is echt wat anders. Ik moest mídden in het centrum zijn, het was gigantisch druk, en er zijn nog meer trams dan in Amsterdam. Tot overmaat van ramp hing er ook nog allerlei gajes rond bij de ingang (en betaalautomaat) van de parkeergarage. Verschrikkelijk!

Ja rotterdam

is een drukke stad, maar als je een beetje weet waar je moet zijn valt het wel mee. Op de Blaak zelf, althans de zijstraat na de kubuswoningen kan je ook gewoon buiten parkeren. Meestal is er wel plek behalve op de dinsdag want dan is het markt. Je kan ook voortaan iets verder doorrijden en dan bij de Verkeerslichten naar rechts gaan en de 2e straat weer rechts, daar zit ook een parkeergarage en die is iets relaxter. Als ik je vraag eerder had gezien had ik je een uitgebreidere toelichting kunnen geven. Het ligt er ook aan waar je moet zijn, maar de Bijenkorf garage is iets duurder, maar wel goed en veilig

NaShA

NaShA

07-04-2011 om 20:59

Te laat gezien...

had je hooguit wat tips kunnen geven om buiten de stad te parkeren en dan met OV verder te gaan....en ja, ook ik rij niet graag in Rotterdam...

Sorry

Ik heb leren rijden in Rotterdam, dus had daar totaal niet bij stilgestaan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.