Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Birgitta

Birgitta

27-12-2014 om 17:29

Parkeren bij hotel postillion arnhem

Zie titel, we gaan een paar dagen weg en rijden gezamenlijk. Plan is om te carpoolen vanaf dat hotel dat ligt het gunstigst. Weet iemand of je daar een auto een paar dagen kan laten staan? Volgens onze reisgenoten geen probleem maar ik kan me voorstellen dat zo'n hotel dat liever niet heeft. Als ik ze ga bellen om het te vragen krijg ik ook vast een nee te horen. Kent iemand de situatie ter plekke of heeft iemand wel eens daar geparkeerd?

Barvaux

Barvaux

27-12-2014 om 17:44

geen ervaring maar

Er zit ook een vergadercentrum bij dus het zal niet echt opvallen als je daar parkeert maar wellicht reageert iemand die daar in de buurt woont?

bertje1

bertje1

28-12-2014 om 19:48

volgens mij zit er vlakbij een carpoolplaats. het is heel groot daar, vlak naast de snelweg, heel geschikt voor carpoolen; ik denk dat je makkelijk je auto kwijt kunt, ook voor paar dagen.

Birgitta

Birgitta

29-12-2014 om 14:59

carpoolplaats

Aha, dat klinkt goed, dat wist ik niet. Ik had begrepen dat het de parkeerplaats van het hotel was en die zitten vast niet te wachten op door niet-gasten bezette plekken.
We zullen het gaan bekijken daar en dan komt het vast goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.