Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

22-02-2012 om 11:36

Parkeren amsterdam (zuidas)

Wie weet hoe de parkeergelegenheid is bij de Zuidas (Gustav Mahlerlaan)? Zaterdagochtend ga ik daar naar een tentoonstelling en volgens de kassamevrouw kun je in de buurt gratis parkeren. Dat kan ik me moeilijk voorstellen in Amsterdam. We kunnen ook met de trein, maar met de auto is sneller.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

22-02-2012 om 12:47

Bodyworlds?

hoi
Je gaat naar Bodyworlds? Daar zijn wij met de trein naar toe gegaan. Station is namelijk 200 m van de ingang.
Groetjes

Als gratis dan druk

Informatie over parkeertarieven in verschillende delen van Amsterdam vind je op amsterdam.nl en dan doorklikken (er is geloof ik een aparte button parkeren en bereikbaarheid oid).

Iha geldt in Amsterdam binnen en vlakbij de Ring: als parkeren gratis is, dan is het vrij druk. En aan een gratis plek heb je alleen iets als je die plek ook vinden kan. Het kan dus inderdaad veel handiger zijn om de trein te pakken, misschien alleen voor het laatste stukje.

Overigens bedenk ik me net: de Zuidas is op zaterdag vermoedelijk wel veel rustiger, dus misschien valt het daar mee met de drukte. Geen ervaring, sorry,. ik woon wel in de hoofdstad maar ik rij zelf niet.

Groeten,

Temet

Henriette123

Henriette123

22-02-2012 om 19:52

Gratis parkeren

Ik weet niet zeker of je op de Gustav Mahlerlaan op zaterdag gratis mag parkeren, maar in ieder geval wel op de Boelelaan, dan is het minder dan 5 minuten lopen.
Wij staan hier altijd als we op zaterdag met de trein gaan.
Er is overigens wel huishoudbeurs in de rai, dus geen idee hoe druk het met parkeren is

Zus

Zus

22-02-2012 om 21:50

Niet gratis

Het is geen gratis parkeren op zaterdag. Ruim drie euro per uur. In de buurt is er best plek, als je op 10 minuten loopafstand parkeert. Maar al eerder gezegd, station Zuid WTC is er vlakbij, scheelt je enorm gedoe.
De RAI is echt een stuk verderop, dus je hebt geen last van RAIparkeerders als je bij Gustav Mahlerlaan moet zijn. Maar echt, in dit geval is met de trein heel handig.

Vic

Vic

22-02-2012 om 22:20

Dan gaan we maar met de trein. Ik zag dat het vanaf Hoofddorp maar 12 minuten is naar Amsterdam-Zuid, dus dat is goed te doen.
Bedankt voor de reacties.

Henriette123

Henriette123

22-02-2012 om 22:54

Zus

Volgens mij vergis jij je.
Mahlerlaan ligt net buiten de ring, dus kost in ieder geval geen drie euro per uur, maar rond de 1 euro 50.
Daarnaast hoef je ook alleen maar door de weeks overdag betaald te parkeren.

Zus

Zus

23-02-2012 om 09:23

Henriette

Ik zou mij kunnen vergissen, maar in de Mahlerlaan zeflf kun je niet parkeren (bussen, trams, taxi's) en zul je in de buurt moeten parkeren. Tenzij je in de garage parkeert, daarvan weet ik niet hoeveel het kost. Ga je aan de Buitenveldertkant parkeren, zal dat goedkoper zijn.
Wel weet ik zeker dat je ook op zaterdag moet betalen, sinds een jaar of twee nu.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.