Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

fryskdumke

fryskdumke

28-09-2012 om 21:18

Parkeren amsterdam

Morgen om 12.30 worden wij bij Museum Geelvink verwacht. We kregen de parkeergarage bij de stopera als beste optie aangewezen. Omdat wij daarna graag nog even Amsterdam willen bekijken vroeg ik mij af. Is dit nu de beste parkeeroptie komend vanaf Den Helder?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

28-09-2012 om 21:37

Nee

Tenzij je een zak geld meeneemt.

Ik zou eens een beetje googlen (9292ov?) of je de auto niet beter op een P&R kwijt kan. A'dam heeft er meerdere, ik denk in jouw geval aan Sloterdijk, dan kan je vanaf daar met het OV verder.
Vroeger kreeg je een OV-retourtje mee en betaalde je all in 6 euro voor parkeren en dat retourtje, ik weet niet hoe dat nu zit, maar het moet wel heel gek zijn als het nu niet meer veel voordeliger en handiger is om zo'n P&R te nemen!

P+r bos en lommer

Ik zou niet helemaal met de auto het centrum in gaan. Die parkeergarage bij de stopera is ook nog zo'n beetje de duurste van de stad.
Ik zou parkeren bij een p+r, bijv die in Bos en Lommer. Met OV.-kaartjes via het loket reis je met tram 14 zo naar de stopera. Kost volgens mij ?8 per auto en dan krijg je voor 4 personen kaartjes. Google even op p+r Amsterdam, dan vind je alle locaties.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

28-09-2012 om 21:41

P&r

Neem inderdaad een P&R, bij Stopera betaal je een vermogen voor een dagje parkeren, ik herinner me van 15 jaar geleden al dat ik iets van 30 gulden neertelde...

Gelijk

Rode vulpeninkt, we hebben gelijk getypt . Vanaf Sloterdijk heb je volgens mij geen rechtstreekse lijn naar de Stopera.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Zuidoost

In Zuidoost heb je er 2. De Arena, alleen als er geen evenementen of voetbal is, geen idee of dat morgen is. en Gaasperplas. Er gaat een metro in 20 minuten naar het CS. Een van de haltes is Waterlooplein.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

28-09-2012 om 23:21

Maanve

Mijn Amsterdamse P&R-ervaringen zijn inmiddels enigszins belegen, en ik kwam uit het zuiden, dus ik neem het blindelings van je aan

fryskdumke

fryskdumke

29-09-2012 om 08:43

Dank jullie wel!

Ik schrok inderdaad ook al erg van de prijzen....
We gaan naar P+r bos en lommer. Zo nog even aankleden en dan vertrekken we.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.