Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

03-04-2011 om 17:52

Parkeren amsterdam

Mijn man moet dinsdag in Amsterdam zijn op de Postjesweg 1. De dichtsbijzijnde parkeergarage is op/bij het Mercatorplein (?). Is dat de beste parkeergelegenheid of heeft iemand een beter idee?
De trein is overwogen maar een uur eerder je bed uit en een ov-chipkaart die nog aangeschaft zou moeten worden plus niet declareerbaar is, hebben gezorgd dat man toch met de auto wil.

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

03-04-2011 om 18:45

Maandag even bellen?

Ik moet ook zo nu en dan in Amsterdam zijn bij klanten. Meestal vraag ik hen waar ik het beste kan parkeren, dan krijg je de meest handige informatie vaak. Maar ik googlede net even ik zie die straat daarnaast, baarsjesweg, en daar zie ik heel veel parkeergelegenheid, maar goed, ik weet niet hoe laat hij daar moet zijn en hoe lang, het kan natuurlijk zijn dat dat altijd bomvol staat. (je moet een parkeerticket kopen daar).

Mijn 2 centen

Ik woon in Amsterdam, maar ik rijd geen auto. Maar de Postjesweg ken ik dan wel weer want daar fiets ik vaak. Straten nummeren in Amsterdam (misschien wel overal) iha vanuit het centrum, en dat wil zeggen dat Postjesweg 1 dus ligt op het punt waar die straat overgaat in de Kinkerstraat. Het is daar tamelijk druk (winkelgebied). Even bellen van tevoren is een goed idee, maar iha zou ik rond winkelgebied in Amsterdam het zekere voor het onzekere nemen en de auto in een parkeergarage zetten. Dan staat-ie veilig en je weet tenminste zeker dat je niet hoeft rond te rijden op zoek naar een plek.

Zelf werk ik in het centrum van de stad, altijd vertellen wij bezoek om toch vooral het ov te nemen, maar soms zijn mensen van buiten de stad toch eigenwijs en die proberen dan een plek langs een gracht te vinden. Die komen standaard een half uur te laat (maar goed, het oude centrum is vast erger dan De Baarsjes. Maar toch).

Groeten,

Temet

Vera*

Vera*

03-04-2011 om 21:02

Temet

De cursus begint om 9 uur, ruim vóór het winkelende publiek zal komen maar beter voor de zekerheid in de parkeergarage zetten, dat zal ie doen .

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.