Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera

Vera

12-03-2015 om 15:57

Parkeervraag Utrecht

Klopt het dat je in Utrecht op zaterdagavond gratis kan parkeren vlakbij het Louis Hartloopercomplex?

Waar is het dan slim/handig om te parkeren (ook om zo min mogelijk te lopen)?

Mijntje

Mijntje

12-03-2015 om 17:23

Nee

volgens mij niet, vanaf de Maasstraat is het gratis (even lopen over de jutfaseweg en de westerkade)

Vera

Vera

12-03-2015 om 17:32

Mijntje

Bedankt, maar ik zie dat dat (volgens ANW 18 min lopen is en denk dat we dat misschien niet gaan redden (we zitten een beetje krap in de tijd).

Als we dan toch maar betaald moeten parkeren, weet jij dan waar we handig kunnen parkeren, niet te ver dus, maar ook een beetje goede kans dat niet alles vol staat?

marinade

marinade

12-03-2015 om 21:51

Lastige plek

Best een lastige plek om te parkeren als je krap in de tijd zit. Dichtstbijzijnde parkeergarage is de Springeeg, is ook een idee. 10 minuutjes doorstappen. Je kunt ook langs de singel proberen, Tolsteegsingel. Aan het begin van de Nieuwegracht, dus aan de Tolsteegsingelkant, zijn ook nog wat parkeerplaatsen. Wel de hoofdprijs!

Mijntje

Mijntje

13-03-2015 om 06:31

gratis

OP die plek is het gratis, 18 min lopen is het niet, ik denk dat ik er in 10 minuten ben en het is vlakbij mij

Vera

Vera

13-03-2015 om 08:22

Mijntje

Dank voor je reactie. Dus Anwb-routeplanner is meer ingesteld op de loop snelheid van bejaarden ?

Ik denk inmiddels (beetje change of plans) dat we sowieso iets ruimer in de tijd zitten dus ik denk dat we daar maar gaan parkeren. Is daar op zaterdagavond (ik schat dan tussen 1815 en 1845 uur) wel parkeer plek te vinden?

Barvaux

Barvaux

13-03-2015 om 08:31

Klopt

Klopt Vera... die loopplanners gaan niet volgens snelheidje 'doorlopen anders zijn we te laat'. Kun je heel makkelijk zelf testen door eens te kijken hoelang je ergens over moet lopen als je wel weet hoelang je er over doet.

Veder: wellicht kan de snelste loper van degenen die kunnen autorijden rijden en kan die de rest al ergens afzetten?

Tine

Tine

13-03-2015 om 09:40

Denk ook aan

Een P&R, heel handig en een stuk goedkoper dan parkeren in de stad. Denk ook aan de milieuzone, als je een oudere dieselauto hebt mag je daarmee de stad niet in.

Mijntje

Mijntje

13-03-2015 om 10:17

waalstraat

Ik zie dat ik Maasstraat had opgeschreven, maar ik bedoel de Waalstraat (die haal ik altijd door de war) Vanaf de Waalstraat (en ten zuiden) is het parkeren vooralsnog gratis. Hoe zuidelijker, hoe meer plek natuurlijk, omdat er meer mensen op dat idee komen
Gewoon de jutfaseweg aflopen, onder het spoor, westerkade en je bent er al.

Vera

Vera

13-03-2015 om 10:39

Mijntje / Barvaux

Mijntje, ja, Waalstraat klinkt een stuk logischer. Had ik zelf kunnen bedenken .

Maar in elk geval bedankt voor de tip. Ga hem gebruiken.

Barvaux: dat afzetten had ik ook al bedacht.
In geval van "nood" kan ik dan nog een sprintje trekken in mijn eentje en ben ik er misschien wel in 5 minuten .

Dank allemaal, erg handig OO!

Angela67

Angela67

13-03-2015 om 23:10

trein en ov fiets

mijn favoriete combi voor steden! Zo zie je onderweg nog wat leuks van een stad.
gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.