Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Parasolhouder strand

Ik wil een parasolhouder met grondanker kopen. Na 1 kapotte parasol die wegwaaide en de nieuwe die hetzelfde deed maar heel bleef leek me dat een goed plan. Maar je hebt ze dus supergoedkoop (3 euro) bij Xenos en duur bij de ANWB winkel. Zit er verschil in? Heb echt geen flauw idee. Zo zonde als ik voor goedkoop ga en dat niet goed werkt.....
Dit is wat ik bedoel: http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/parasolhouder-boor.html

Marie

Marie

31-07-2013 om 12:41

Deze?

Hoi
Wij hebben deze voor de droogmolen op de camping en mijn ouders gebruiken die voor de parasol op de boot:
http://www.dewitschijndel.nl/parasolboor-extra-55-cm/
Is in elk geval steviger dan kunststof, eerlijk gezegd nog nooit in "los zand" geprobeerd.

Inge M

Inge M

31-07-2013 om 18:34

Welke dikte

Een parasol voor op het strand is maar smal, daar zou ik een hele simpele strandboor voor kopen, goedkoop dus.
Neem je een grote parasol mee dan neen je ook een zwaardere boor.
Wij gebruiken de combi smal en goedkoop met succes.

Die van action werkt niet

Had ik mee maar het ging kapot bij de eerste windvlag. Duidelijk geval van te goedkoop

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Picasso

Picasso

01-08-2013 om 20:26 Topicstarter

Bedankt

Ik heb een simpele strandparasol dus in theorie moet een plastic grondboor dus werken. Ik heb die van de Xenos maar gehaald en we gaan hem morgen testen!

Rik

Rik

04-10-2013 om 10:51

Stenen parasolvoet

Wij hebben thuis een stenen parasol houder, nou waait nooit meer om gelukkig. Wat het enige nadeel is is dat het verplaatsen erg zwaar is.

+ Brunette +

+ Brunette +

05-10-2013 om 19:53

Ben benieuwd.

En? Bleef de parasol staan? Ik heb eentje met een soort ingebouwde boor in de steel en het helpt geen r**t. Of een dure boor iets uitmaakt betwijfel ik, ik denk dat ik eerder zo'n halve boogtent koop. Die zijn voor iets meer dan een tientje wel te vinden.

Rik

Springtouw van de kinderen erom en trekken maar, appeltje eitje...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.