Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ava

Ava

07-04-2015 om 13:44

Parasol gezocht bij doek

De parasol is van de week geknakt, althans de houten paal, niet meer te maken en bij het grof vuil gezet. Het doek is nog prima (en in lievelingskleur, past ook bij de stoelkussens (in dezelfde kleur)) en die overweeg ik te bewaren. De afmetingen van de parasol past(te) precies in onze loggia en ik zoek er nu een met dezelfde afmetingen. En in dezelfde kleur.

Ik kon alleen nergens een (merk)naam ontdekken en heb dus ook geen idee waar deze is gekocht (t was een kado) en ook de kleur is niet meer te vinden.

Nu vraag ik me af of er een (aantal) standaard maatvoering(en) is bij parasols? Of had ik echt het merk moeten weten? Ik weet hoeveel armen het doek nodig heeft en samen met de maten, is het dan mogelijk een parasol te kopen waar dit doek op past of is het onbegonnen werk?

heb je alle stokken weggedaan

of alleen de steunpaal, want dan zou je de rest over kunnen zetten op een nieuwe paal. ( dan blijf je wel met de restanten van die parasol zitten maar dan heb je wel de gewenste maat en kleur.)

Ava

Ava

08-04-2015 om 11:47

Lilian1

Nee, helaas, die heb ik ook weggegaan.

o jammer!

Het spannen is wel even puzzelen maar wel te doen denk ik. Ik zou kijken of je de afstanden op kunt meten( of had je de houten steunen op gemeten, dat is nog beter. ) en dan met je meetlint op pad
Of toch kijken of je er 1 kunt vinden die je ook mooi vindt.

Henriette123

Henriette123

08-04-2015 om 19:26

Gever vragen?

Kun je de gever niet vragen of hij nog weet in welke winkel h de parasol gekocht heeft?
Misschien kan die winkel je verder helpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.