Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Papieren tafellaken?

Wie kan me helpen?
Ik zoek met spoed een papieren tafellaken/kleed voor een tafel van 90 bij 220. Met kleur ben ik niet heel kritisch, liefst egaal, als het maar geen oranje is .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geijkte winkels

Volgens mij zag ik dat de afgelopen weken bij de geijkte winkels (Marskramer, Blokker, Hema, Xenos). Bij de Hema was het papieren tafelkleed op een rol, dus zo lang af te knippen als je nodig hebt. Ook in niet-oranje huphollandhup motiefjes.

skik

Philou

Philou

13-06-2012 om 10:33 Topicstarter

Skik

Bij de Xenos en Blokker hadden ze niets in de maten, geen Marskramer in de buurt. Maar ik ga jouw tip van de Hema eens proberen: op rol zou heel handig zijn. Bedankt!

Sawo

Sawo

13-06-2012 om 15:15

Blokker

Hoi Juith

Ik kocht daar pas tafellaken op rol dus misschien nog een keer vragen. Anders Action, zeeman, V&D ed proberen

Mover

Mover

13-06-2012 om 18:59

Heb hier nog een rol liggen

gekocht bij Makro, dacht ik.
Als je wilt mag je 'm halen.
Regio 010.
En anders idd bij Xenos, Blokker, hema etc proberen.

Philou

Philou

14-06-2012 om 07:55 Topicstarter

Mover

Dank je voor je aanbod . Ik kom helaas niet voor dit weekend in de regio 010 maar misschien verandert dat. Dan laat ik dat hier weten.

Geen Makro of sligropas helaas. Xenos heeft papieren en geplastificeerde tafellakens maar veel te kort. Hema ook geplastificeerd op de rol maar daar scoorde ik een met blauw motief. Ik heb in elk geval wat , ook al is het lastig op tekenen.
Dames, bedankt voor alle hulp en suggesties! Ik ben uit de brand, ha!

papiertje

papiertje

14-06-2012 om 08:25

Blokker!

Ik heb er laatst een bij blokker gekocht. Wit papier op een rol. De rol (heb ik net even gemeten) is 120 cm hoog. De lengte van het papier (het plastic is er al af, met het label) kan ik niet meten, maar dat is (uiteraard) meer dan 2 meter. Ik denk wel een meter of 5 en duur was het helemaal niet.
Ik gebruik het ook niet (was voor een ander doel gekocht) dus je mag het hier ook op komen halen (gratis) in LarenNH. Of je kijkt/vraagt zelf even bij de blokker bij jullie in de buurt.

Philou

Philou

14-06-2012 om 09:51 Topicstarter

Bedankt

Toch ook specifiek gevraagd bij het Blokkerpersoneel en ja ze hadden een rol die ze moesten gaan zoeken. Kreeg net een belletje dat ze 'm apart houden.

Geweldig, dit forum
Bedankt dames! Ik heb (bijna) alles voor het feestje dit weekend!

ps, Lara lief van je en bedankt voor je aanbod maar ik red het niet meer binnen het programma, sorry . Mover en Lara, bedankt in elk geval .

Wilma

Wilma

16-06-2012 om 17:07

Ideaal

ideaal spul. Ik koop het altijd bij blokker in t wit. Voor kerst of verjaardagen of feestjes. Soms duurt het voor dochter te lang voor het bezoek komt en mag ze op t papier kleuren, geweldig vindt ze dat.

Fijn feestje !

neteret mut

neteret mut

16-06-2012 om 22:06

Gisteren

zag ik rollen van 10 meter wit tafelpapier bij de lidl liggen, 1 euro 99 cent ( weet niet zeker hoe duur want kon het prijskaartje niet goed zien)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.