Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2013 om 20:50

Overstappen energie

Het is weer zo ver, men wil ons overhalen om over te stappen. Nu was ik al van plan om de boel weer eens te vergelijken, dus het komt me niet ongelegen.
Waar ik nu heel erg over twijfel is of ik het voor een keer 3 jaar vast zal zetten. Ik heb dat nog nooit gedaan, omdat ik bang ben dat ik mij er over de hele linie bekeken toch mee in de vingers snij.
Wat zijn de ervaringen? En hoe ligt de tevredenheid wat E-on betreft?

oregano

oregano

26-08-2013 om 21:18

Ook overgestapt

Paar jaar geleden naar Greenchoice. Ben tevreden, nu ook weer voor de nieuwe woning en ook 3 jaar vast. Als je hen mailt krijg je een aanbod met 3 verschillende offertes, vast, variabel en nog iets. Dan kun je ze vergelijken. Geen ervaring met e-on, zaten hiervoor bij Essent.

Dalarna

Dalarna

27-08-2013 om 08:30

Nee niet doen

Het is echt voor jou veel goedkoper om volgend jaar weer over te stappen. Juist door te blijven gaan ze aan jou verdienen (ze weten zeker dat je 3 jaar blijft dus bieden ze 'korting' aan).

Ik heb me voorgenomen om voortaan elk jaar aan het begin van de zomervakantie te gaan kijken waar ik per 1 september naar toe ga.

Consumentenbond zegt...

...niet voor drie jaar vastzetten. In de laatste gids staat een heel artikel met vergelijkingstabel. En één van de tips is: elk jaar opnieuw bekijken waar je het best naartoe kunt. (en wij vergelijken netjes elk jaar en blijven al enkele jaren bij dezelfde )

oregano

oregano

27-08-2013 om 22:20

Per maand opzegbaar

Wij hebben 1 jaar vast ipv 3 jaar wat ik dacht. Verder kunnen we per maand opzeggen, maar dat is misschien wel bij alle maatschappijen.

Dalarna

Dalarna

28-08-2013 om 08:25

Oregano

Dat klopt maar die maand opzeggen gaat dus in na dat eerste jaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.