Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

29-12-2013 om 18:35

overhemden maat

Mijn man heeft vaak bij zijn overhemden het gevoel dat het bij zijn schouders wat strak zit, terwijl zijn mouwen te lang zijn. Zijn er speciale maten die dit corrigeren?

Kerstman

Kerstman

29-12-2013 om 19:12

Innemen

Je kunt mouwen van overhemden in laten nemen.

Model

Kan ook aan het model liggen. "slim fit" bijvoorbeeld is wat smaller gesneden en kan daardoor net te strak zitten. Hetzelfde overhemd in een "normaal" model zit misschien prima zonder dat de mouwen te lang zijn. Ook heeft iedere fabrikant/land van herkomst een andere snit.
Even naar een goede herenmodewinkel en je man wordt opgemeten en heeft een passend overhemd.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-12-2013 om 19:25

goede herenmodezaak

Mijn man heeft dit probleem met vrijwel alle bovenkleding. Hij is van nature erg breed in zijn schouders en het is elk jaar weer zoeken naar t/shirts ed. die goed passen. Zijn werkkleding slobbert altijd omdat dat standaard maten zijn. En ook een winterjas vinden is elke keer weer een heel project. Ik bestel voor hem trouwens vaak bij bonprix, daar hebben ze voor hem vaak passende kleding en niet al te duur.
Onze jongste zoon heeft trouwens zijn bouw, is een klein patsertje zeggen wij altijd. Voor hem ben ik ook altijd op zoek naar kleding die ruim op de schouders valt.

Voor overhemden kan je het best even naar een goede herenmodezaak. Daar hebben ze alle soorten maten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.