Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sjalot

sjalot

21-05-2013 om 09:40

Overal stof

Een knagende vraag... ik zie de laatste tijd overal stof liggen in huis. Kan dat met het weer of de tijd van het jaar te maken hebben of zoiets? Of is de nieuwe hulp net iets minder grondig en begint dat nu op te vallen? (Mijn eigen inzet is ongewijzigd klein )

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

Het is momenteel nou niet direct stoffig weer, za'k maar zeggen (mijn regenkleding hangt op de kapstok uit te druppen terwijl ik dit tik...)

Hoe meer je richting zomer gaat, hoe hoger de zon staat en hoe minder stof je iha juist ziet als de zon schijnt. Juist met laagstaande zon zie je veel meer narigheid in huis.

Aan de andere kant, in het voorjaar zijn er wel meer bomen en planten die stuifmeel en pluizen afgeven. Dus het is best denkbaar dat er in het voorjaar meer stof rondzweeft dan in de winter. Behalve nu dus even, nu zweeft er niks...

Groeten,

Temet

Brianna F

Brianna F

21-05-2013 om 10:03

Ja hoor

Hier ligt meer stof dan normaal en dan vooral gelig van kleur, alle stuifmeel waait naar binnen. Onze auto die onder een spar stond was helemaal geel.

Yep, gele stof

De gele hoort bij de tijd van het jaar, de grijze kleur is veroorzaakt door slecht afstoffen. Misschien is afstoffen niet haar sterkste kant, vindt ze het geen prioriteit hebben, maar heeft ze andere kwaliteiten zoals badkamertegels kalkvrij maken en putjes ontstoppen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.