Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ouders Online agenda 2011

Hoi, al eerder istie genoemd hier: de OOL gezinsagenda 2011. Een handige, fleurige en vrolijke agenda, met vakjes per gezinslid, ik werd er helemaal enthousiast van. Werd, ja.. want waar loop ik -nu al- tegen aan? Wát een kleine vakjes om in te schrijven! Er kan misschien net anderhalve afspraak in gezet worden en dan op 6 pt handschrift.. voor ons véél te weinig en een enorm gepriegel!! OK OK, natuurlijk is een beetje minder afspraken maken een super idee, maar als je op één dag een schoolvoorstelling van junior hebt, die middag naar de tandarts moet en die avond een afspraak met een vriendin hebt, dan kan de naam van de vriendin er al niet meer bij!
Hoe doen jullie dat ??
Petra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zo doe ik het

ik vind de OO-agenda zeker door de plastic bewaarhoesjes, de vakverdeling en het elastiek ideaal. Maar je hebt gelijk, de vakjes zijn wat klein.
Hoe ik het in jou geval zou doen:

voorstelling junior: invullen bij vakje junior en pijl naar vakje van jezelf
tandarts erin met tijd
vriendin en tijd

En inderdaad niet té groot schrijven.

groetjes van Purk

Puck

Puck

27-11-2010 om 14:26

Fineliner

Je kunt ook afkortingen gebruiken natuurlijk.
3 afspraken op een dag lukt me nog wel en anders moet mijn buurman het maar doen met een paar letters van mij in zijn/haar vakje. En als ik bijvoorbeeld voor kind Truusje moet rijden dan zet ik bij mezelf "zie T".
Ik ben net als Purk erg tevreden met de agenda vanwege alle insteekvakjes, dat compenseert de iets te kleine ruimte voor mij. Maar misschien een tip voor een volgende agenda: meer schrijfruimte. De zusje-agenda vind ik bijv. praktischer qua ruimte, maar mist de handige vakjes en de bladwijzer/lineaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.