Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Oud speelgoed

Waar kan ik oud speelgoed (babyspeelgoed, vaak van stof of pluche) kwijt? De kringloop is hier erg kritisch.

Ik wil wat ruimte in ons kleine huis maken want er komt met de verjaardagen en vakantie natuurlijk weer ongelofelijk veel bij.

Iemand tips?

Bedankt Viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gratisoptehalen

en met koninginnedag alles weg doen voor een klein bedrag. Verder heb ik een adresje voor speelgoed en kleding, die mensen komen het ophalen en delen het uit in Polen en Gambia. Zakken vol gaan hier jaarlijks weg. Wij zelf kopen weinig speelgoed.

Oh ik bedoel

ik koop zelf weinig speelgoed, veel is er nog. En veel speelgoed doe ik ook weg, verkoop ik op marktplaats, met koninginnedag mag de oudste het verkopen of gaat dus naar dat adresje. Straks met sinterklaas krijgen ze meubels, kleding en maar een paar speeltjes.

Ja ik ben nogal weg doenerig, wat stuk is of incompleet gaat de vuilnis in.

Kdv

Ik breng wel eens overbodig speelgoed naar een crèche. Bij de kringloopwinkel hier kan je trouwens altijd alles brengen. Als ze het niet kunnen gebruiken gooien ze het alsnog weg. Werkt voor mij uitstekend!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Vic

Vic

18-09-2011 om 17:28

Toevallig net

Ik ben de kamer van jongste aan het opruimen en had besloten dat ook het keukentje maar eens weg moest. Weg gooien is zonde, maar het was ook een allegaartje aan spulletjes dus niet echt verkoopbaar. Dus maar een kennis gesmst of ze interesse had. Toevallig was ze juist aan het rondkijken, maar ze vond alle keukentjes zo duur. Ze heeft het net opgehaald dus dat ruimt lekker op
Helaas heeft ze alleen een zoontje, dus als iemand nog interesse heeft in drie AH-tassen meisjeskleding (maat 104-116)?

Snuggle's

Snuggle's

19-09-2011 om 18:12

Vic

Zeker interesse hier hier, voor een zeer krap zittende vriendin met vier kinderen.
Nu even druk, maar zal straks een mailadres aanmaken.
Zijn er nog meer gegadigden?

Snuggle's

Snuggle's

Snuggle's

20-09-2011 om 12:15

Vic

Als het nog kwijt wil, wil je me dan mailen op [email protected] ? Dan kunnen we onderhandelen

Snuggle's

Vic

Vic

20-09-2011 om 20:19

Snuggle's

You've got mail!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.