Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sinas

sinas

16-09-2011 om 21:03

Opzeggen kpn, maar hoe zit dat dan met internet?

Ik heb nog steeds een kpn abo. Dit wil ik gaan opzeggen, we bellen nooit meer daarmee. Weet iemand hoe dat dan met internet zit, want dat komt over dezelfde kabel bij adsl? Ik wil niet ineens zonder internet zitten omdat ik de kpn heb opgezegd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

16-09-2011 om 22:49

Volgens mij kan het

Ik heb niet veel verstand van KPN maar volgens mij kan dat. Ik zat alleen naar de kosten van alleen internet te kijken en volgens mij zijn er goedkopere mogelijkheden voor alleen internet. Ik weet het eigenlijk wel zeker

Petra Kappers

Petra Kappers

17-09-2011 om 11:49

Contract

Je moet even je contract nakijken. Dat kan ook via www.kpn.com (bloggen voor MijnKPN). Daar zie je dan wat je betaalt voor internet en wat voor bellen. Je kunt vervolgens via de website je belcontract opzeggen.

sinas

sinas

17-09-2011 om 12:59

Sorry, even wat duidelijker

ik heb internet niet via KPN maar via een andere aanbieder, maar wel ADSL. Dus vraag ik me af wat er gebeurt als ik KPN opzeg, kan ik dan nog wel internet via die ADSL kabel krijgen?

Margriet*

Margriet*

17-09-2011 om 18:17

Dat is toch los van elkaar

Als je nu al twee providers hebt? Waarom zou het niet kunnen?

sinas

sinas

17-09-2011 om 19:24

Margriet

dat is dus wat ik me afvraag. Omdat het natuurlijk over dezelfde kabel gaat, en als ik KPN opzeg, kan die kabel dan nog wel gebruikt worden door mij, en dan alleen voor internet, snap je?

Vic

Vic

17-09-2011 om 20:36

Lijkt me wel

Volgens mij hebben heel veel mensen allang geen vaste lijn meer via KPN, en die hebben toch niet allemaal een nieuwe kabel gekregen? KPN is alleen eigenaar van het draadje, maar moet ook andere providers daar gebruik van laten maken.

sinas

sinas

17-09-2011 om 22:04

En hoe gaat dat dan met de centjes

want ik neem aan dat KPN dat kabeltje niet gratis beschikbaar stelt.

Vic

Vic

17-09-2011 om 22:08

Die centjes

Dat wordt tussen de providers geregeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.