Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

29-09-2016 om 14:08

Ophalen bij Heineken Music Hall

Dochter gaat morgen naar een optreden in de Heineken Music Hall. Ze gaat met 2 vriendinnen. Ze worden door een vader van 1 van de meiden gebracht en aan mij is gevraag ze rond 23.00 u. op te halen.
Ik zei al tegen dochter dat ik liever zou brengen, maar goed dit was het handigst. Maar nu de vraag: weet iemand een handige plek waar ik de meiden met de auto kan oppikken. Ik ben zelf wel een beetje bekend in de buurt van de Amsterdam Arena en weet wel enkele parkeerplaatsen maar heb 's avonds toch liever een plek waar ik ze naartoe kan laten lopen en dat ik in de auto kan blijven zitten. Maar waar?

@Emma

@Emma

29-09-2016 om 14:38

Als je baar P6 rijdt en je gaat net niet de garage in is er een keerlus met plaats waar je even kan staan, vlak achter de Arenabioscoop. Daar loop je nakkelijk heen vanaf de Heineken music hall. Je zal alleen niet de enige daar zijn op dat tijdstip. In het ergste geval rij je even de parkeergarage in en sta je boven bij de keerlus zo pp te wachten. Met telefoons moet het lukken elkaar te vinden

Specht

Specht

29-09-2016 om 14:46

Andere optie

Niet helemaal wat jij vraagt, maar wij lieten de kinderen een stuk met bus 300 gaan, en pikten ze dan op.
Bij de bushalte is het zo druk dat dat veilig kan.
Het is na afloop van een concert echt druk rond die ophaalplaatsen

Tango

Tango

29-09-2016 om 14:48

Bedankt Emma

Staan die parkeerplaatsen in de omgeving goed aangegeven? Zodat ik ook naar de goede parkeerplaats rijd. Want dat vind ik nog het meest lastige. Ik ken de omgeving op zich wel maar vooral vanuit het OV. Met de auto parkeer ik altijd verderop bij het Bijlmerplein.

Tango

Tango

29-09-2016 om 15:28

Specht

Ik doe dat toch maar niet. Zijn niet mijn eigen kinderen en ze zijn helemaal niet bekend daar in de omgeving. Ik zie ze zo nog in de verkeerde bus stappen of zo. Dan ga ik liever ergens in een parkeerplaats wat verder weg staan en loop ik wel een stukje. Vind de buurt alleen niet zo prettig daar 's avonds.

Specht

Specht

29-09-2016 om 17:03

Tango

Als ze daar de weg niet weten, is het wat anders.
De P6 staat heel duidelijk aangegeven, maar is zo handig dat hij na een optreden ie HMH. meer dan overvol is.
Ik zou goed met mijn kind afspreken waar te wachten als je er nog niet bent omdat je er niet doorkomt.

@Emma

@Emma

29-09-2016 om 19:30

Tango

Het zijn niet echt parkeerplaatsen. Meer vergelijkbaar met een kiss&ride. Bij de P6 rij je niet de garage in maar hou je rechts en dan volgt de lus vanzelf. Maar het zal druk zijn. Zorg dat je er op tijd bent of ga anders de garage in. Het is geen vervelende buurt. Er komen veel mensen uit de bioscoop, ook uit HMH. Zorg dat je whatsapp oid bij de hand hebt of spreek af waar ze wachten als ze jou niet vinden (voor de deur van HMH bijvoorbeeld, is allemaal dichtbij en overzichtelijk)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.