Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zomerbries

Zomerbries

20-05-2011 om 09:51

Op zoek naar popcorndozen

Mijn dochter heeft binnenkort haar slaapfeestje en een film kijken staat op het programma. Nu wil mijn dcohter popcorn en nu leek het me leuk om van die dozen te kopen die je ook in de bioscoop hebt. Weet iemand waar ie die kan kopen? Ik dacht zelf aan blokker of action maar heb daar nog niet gekeken. Heeft iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

20-05-2011 om 10:07

Sligro

Ik zag ze volgens mij bij de Sligro, dat is zo'n groothandel, maar je zou natuurlijk ook naar de bioscoop kunnen gaan en vragen of je er een paar mag hebben/kopen? (bij de prullenbakken in de zaal staan soms wel stapels van die gebruikte dingen, waar niets mis mee is trouwens, maar die zullen ze wel weggooien)

Xenos

Heb ze laatst bij de Xenos gezien.

Zomerbries

Zomerbries

20-05-2011 om 13:06

Oja

Xenos, daar had ik nog niet aangedacht maar dat vind ik ook wel een winkel voor zoiets. Ga van het weekend meteen even kijken.

Merel, haha, dat had ik ook al gedacht, ik ga naar de bios en vraag of ik een paar kan kopen. Ga eerst maar eens bij de Xenos kijken.

Jimmys

Hier hebben ze dozen én heerlijke popcorn:
http://www.jimmys.eu/

Merel

Merel

21-05-2011 om 18:04

Kaatje vanaf 50 stuks!

Je kan daar inderdaad dozen bestellen, maar die gaan vanaf 50 stuks, best veel, daar doe je jaren mee. Als ze ze niet hebben bij Xenos zou ik zelf gewoon bij de bios een paar dozen los kopen, zouden ze toch wel doen lijkt me?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.