Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Louisa

Louisa

13-09-2012 om 15:40

Op zoek naar bepaald liedje

Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar de titel van een liedje en de naam van de zangeres, maar ik weet helaas maar een enkel regeltje! Het was een hitje een aantal jaren geleden (niet ouder dan 2008) gezongen door een vrouw in het Engels. Ergens halverwege zit de zin '... miss black and white' en iets van 'maybe we meet in another world' oid. De muziek is een beetje in de stijl van ilse de lange en er was veel tekst, wat vrij snel werd gezongen.
Ik volg de hitlijsten niet meer en weet niet de namen van de zangeressen die de laatste jaren in de hitlijsten hebben gestaan. Volgens mij was het wel een redelijk bekende zangeres, maar geen 'oudgediende' zoals Madonna of zo.
Is er misschien een website waar je aan de hand van een paar regeltjes een liedje kunt vinden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Amy mcdonald

ik denk mr Rock & Roll van Amy Mcdonald ?


http://www.youtube.com/watch?v=tR7SdaXHPH4

Louisa

Louisa

13-09-2012 om 19:03

Inderdaad!

Het is Amy McDonald, mr. Rock & Roll. Dank BernadetB voor je sneller reactie!

rosa

rosa

14-09-2012 om 08:19

Liedjes vinden

Veel kun je vinden door in google in te typen lyrics en dan de tekst die je je kunt herinneren.
Maar met jouw teksten kom ik er niet uit, omdat er veel over black and white is en het mrs is ipv miss. Je moet dus een bijzonder zinnetje weten en/of zeker weten dat je de goede tekst hebt.

Snuggle's

Snuggle's

15-09-2012 om 15:43

Louisa

Voor de volgende keer; als je bij google zoekt op lyrics en dan (het deel van) de zin die je weet vind je bijna alles!

Louisa

Louisa

16-09-2012 om 16:35

Mrs ipv miss

Door mijn fout van 'miss' ipv 'mrs' kon ik inderdaad niets vinden via google. Toen ik eenmaal wist dat het mrs moest zijn door de reaktie van Bernadet, kreeg ik wel de juiste treffers. Daarom ben ik zo blij dat Bernadet er wel achter kwam, ondanks miss ipv mrs!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.