Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

jm

jm

28-12-2010 om 16:36

Op visite met oud en nieuw

Wij zijn met de oud en nieuw uitgenodigd bij kennissen van ons, mijn zwager en schoonzus gaan hier al jaren naar toe en blijven dan ook slapen en er komen heel wat mensen.
Iedereen neemt wat mee, drinken en eten.
Maar waar het mij omgaat er wordt altijd veel bier gedronken en niemand daar weet van ophouden en ze drinken maar door net zo lang tot dat ze dronken zijn en de volgende dag hebben ze er last van. Mijn man houdt op een gegeven moment wel op en dan wil hij ook naar huis.
Wat doen jullie met oud en nieuw.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

28-12-2010 om 16:47

Wil je niet?

Is je punt dat je eigenlijk niet wil gaan vanwege het overmatige drankgebruik van de overige gasten? Heb je dat van horen zeggen of het zelf al eens geconstateerd?
Wij blijven waarschijnlijk lekker thuis. Met alleen onszelf. Wel hebben we een paar nieuwjaarsborrels.

Chippie

Chippie

28-12-2010 om 21:43

Je hebt geen zin..

Je hebt geen zin om naar dat oudjaarsgebeuren te gaan. Kan ik me voorstellen, zoals je het beschrijft, zou ik er ook geen bal aan vinden.

Hier hebben we 's middags in de buurt een borrel met oliebollen, blijven we 's avonds heerlijk thuis met lekkere hapjes & spelletjes, knalt de champagne, steken vuurwerk af en wensen onze buren nieuw jaar. Vaak drinken we dan nog een paar (twee) drankjes bij de buren en dan gaan we naar bed. Volgende morgen een lekker laat ontbijt... zonder kater. Saai maar helemaal goed.

Ook lekker thuis

Even na 12 uur gaan we even naar buiten en daar vinden we steevast een hoop buren in de straat. Even praatje, even vuurwerk kijken en dan weer naar binnen. Lekker nog een drankje en een hapje en dan zzzzzzz lekker slapen.

Heerlijk relaxt, lekker in mijn eigen bed, niets moet en alles mag want we zijn lekker thuis en de volgende dag gaan we standaard altijd even buurten bij schoonmama waar de rest vd familie zich dan altijd verzameld. Altijd gezellig.

Voor mij hoeft het zeker niet anders, helemaal tevreden met mijn jaarwisseling

Als je geen zin hebt om naar dat oudejaarsgebeuren te gaan, blijf je toch een keertje lekker thuis?

100%mama

100%mama

29-12-2010 om 09:07

Ook zalig thuis

en iedereen weet dat we dat elk jaar weer zijn . De deur staat (figuulijk) open en wie er komt komt, maar IK ben lekker thuis!

reina

reina

29-12-2010 om 11:25

Thuis

Wij zijn thuis, waarschijnlijk komen vrienden het hier vieren, dat doen we regelmati (soms eten we met elkaar, dit jaar niet). Na 12 uur komen er ws wat buren langs, die we op straat zien als we de buurtjes 'gelukkig nieuwjaar' gaan wensen. Gewoon gezellig, niet teveel gedoe, maar ook niet helemaal niks.

Brianna F

Brianna F

29-12-2010 om 11:39

Thuis

Normaal gesproken met z'n tweeen, maar nu hebben alle drie de dochters besloten ook thuis te blijven, want....toch wel gezellig. Na twaalven gaan we nog even naar een goede vriendin, waar zich de hele familie heeft verzameld, die we ook allemaal kennen. Altijd heel gezellig.

Niet thuis

wij zijn een paar jaar geleden omgeschakeld van een luxe feest waar iedereen in gala tenue kwam enzovoort, naar het samen-met-de-kinderen-thuis vieren. Kinderen laat op bed na gourmetten, dan met z'n tweeën youp kijken met hapjes er bij, een beetje terugkijken op het afgelopen jaar en bedenken wat we dit komend jaar willen doen en wat er staat te gebeuren. rond half twaalf de meiden wakker maken en samen het nieuwe jaar inluiden. dan de straat op waar veel buren zijn... heerlijk vond ik het!

'helaas' ontkomen we dit jaar niet aan de familie verplichtingen, om het met kerst/sint/oud-en-nieuw wat te spreiden gaan we vrijdag naar schoonvader, 200km hier vandaan. het zal vast wel gezellig worden hoor, dat zeker, maar het allerliefste vier ik het gewoon met mijn gezinnetje thuis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.