Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

02-02-2012 om 09:27

Oorwarmers kind

Weten jullie waar ik oorwarmers voor mijn zoontje kan kopen? Hij draagt een fietshelm, maar zijn oren vriezen er haast af.. Zijn muts past er niet onder en ik wil hem ook weer niet zonder helm.. Dus ik dacht aan oorwarmers, maar welke winkel verkoopt die?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tink

Tink

02-02-2012 om 09:40

Intertoys

Daar heb ik afgelopen week een stel zwarte oorwarmers voor mijn dochter gekocht. En er niet bij verteld dat ze bij de carnavalsspullen lagen .

Anja

Anja

02-02-2012 om 09:54

Bristol

Heb je een Bristol in de buurt ?

Daar ben ik gisteren geslaagd en er lagen er nog genoeg in de rekken.

groet
Anja

Rafelkap

Rafelkap

02-02-2012 om 10:32

Dank!

Bristol of intertoys, die weet ik wel te vinden! Een fleeceband voldoet misschien ook wel, zal eens kijken.

Brianna F

Brianna F

02-02-2012 om 12:01

Bivakmuts eronder?

Zie onderwerp. Op hele koude dagen heb ik een bivakmuts onder mijn gewone muts, die toch altijd omhoog schuift tot boven de oren.

amk

amk

02-02-2012 om 16:55

Brianna (ot)

een bivakmuts onder mijn gewone muts

Nog wel, met het boerkaverbod worden ook bivakmutsen verboden. Zijn ook gezichtsbedekkend volgens die norm.

Brianna F

Brianna F

02-02-2012 om 18:42

Amk

De eerste die me daarvoor gaat bekeuren bij een gevoelstemperatuur van -15 moet van zeer goede huize komen.

Huh

oorwarmers onder een fietshelm ?

je bedoelt van die plastic dingen met plush ??

Waarom neem je niet een beanie erover heen, da's zo'n fleece hoesje wat je over de fietshelm draagt.

Of eigenlijk, waarom doe je hem niet gewoon die fietshelm af en koop je de dikste muts met oorflappen die ver over de wangen gaan (heeft mijn jongste, ZO schattig en dan de capuchon van haar oversized jas er nog over heen, net een eskimo'tje), lekker warm, sjaal erbij, wantjes, alles ingepakt en dan op de fiets.

Wrs

Heeft haar zoon die helm op zodat zijn schedel in 1 stuk blijft bij evt ongelukken Dus ik snap wel dat ze die liever op laat al is jet in NL nog steeds geen norm..

Een normale bivakmuts bedekt toch niet je gezicht zelf maar alleen de rand eromheen?
Dat lijkt mij wel een goed idee op zich.

app-sent

Hanne.

Hanne.

03-02-2012 om 11:26

Ski muts

Je hebt speciale mutsen voor onder een ski helm
Lijkt met dat die ook onder een fiets helm passen.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2012 om 14:18

Aha

er bestaan dus ook speciale mutsen. Ik ga daar maar eens achteraan, dank je wel. Zijn gewone muts is toch te dik en idd wil ik voor de veiligheid die helm, een muts voldoet niet.

mutsmoeder

mutsmoeder

03-02-2012 om 15:22

Voor onder een helm

http://www.pinkystyle.nl/?bivakmuts-voor-op-de-motor-10024268.html&page=list-details
En sja, het lijkt op een boerka dus het zou verboden kunnen worden. Raar gedoe. Gelukkig heeft mijn oma het hoofddoekjesverbod niet mmer meegemaakt, ze ging nooit naar de markt zonder hoofddoek om haar watergolfjes tegen de wind te beschermen.

amk

amk

03-02-2012 om 15:57

Mutsmoeder

een hoofddoek mag wel, maar gezichtsbedekkende kleding niet meer.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2012 om 17:23

Mutsmoeder

maar dat is vrees ik geen kindermaatje. Ik ga morgen wel even kijken bij een sportwinkel.

Prakje

Prakje

03-02-2012 om 20:06

Zeeman en blokker

Hebben een soort platte oorwarmers die achter je hoofd langsgaan en dan je oren bedekken. Kosten een euro ofzo. Bontgevoerd en je draait ze in elkaar en stopt ze dan in je zak. (net als die tentjes die vanzelf opgezet zijn).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.