Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Online kerstkaarten van eigen foto

Dit weekend wil ik online kerstkaarten versturen. Ik stuur regelmatig een verjaardagskaart van een mooi Schots landschap via mijnalbum.nl. Is er ook zoiets maar dan speciaal voor kerst ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

16-12-2011 om 08:32

Greetz

Ik doe het vaak via greetz.nl

Dit keer via

http://www.kaartje2go.nl/

20 enkele ansichtkaartjes, 10x15, foto voorop, blanco met alleen adresregels achterop 13 euro incl verzenden en ik had ze binnen 24 uur in huis !

Shonagh

Shonagh

16-12-2011 om 11:44 Topicstarter

Nee, dat bedoel ik niet

Even ter verduidelijking: Ik wil ze ook online versturen. Bij mijn.album.nl, wordt een foto in een kadertje geplaatst, waardoor het kijkt of je een opengeklapte kaart voor je hebt. Onder de foto kan je een tekst plaatsen en andere blanco rechterkaart eventueel een hele lap text. Ik vroeg me dus of of er iets is waar het meer een kerstuitstraling heeft (kerst kadertje dus). Ik ben al veeeeeel te laat om kaarten te posten :o)

Te laat?

ik heb wel geteld 3 kaarten in huis: 2 van de kinderen op school (dat is in tegenwoordig, dan geef je alle kinderen in de klas een kaartje, moet dus nu ook mijn dochter kaarten laten kopen...) en 1 van een nichtje die ze volgens mij al klaar heeft liggen met sinterklaas.

ik heb ze dus nu binnen, postzegels zitten erop en als ik komende dagen langs de brievenbus loop dan gooi ik ze er in.

Shonagh

Shonagh

16-12-2011 om 11:57 Topicstarter

Manda

Ik woon in Schotland, de meeste kaarten gaan naar NL en dat kan in deze tijd weeeeeeken duren , ik krijg in februari nog kerstkaarten:o) Maar omdat bijna iedereen nu wel internet heeft ga ik het eens anders doen, scheelt ook enorm in de pennies.

Shonagh

Shonagh

16-12-2011 om 15:09 Topicstarter

Niet helemaal

wat ik bedoel ;o)

Merel

Merel

16-12-2011 om 16:54

Hier!

Hoi Shonagh,

Waarom maak je zelf geen leuk randje om je foto heen, dat kan heel simpel met (kom ik wel vaker mee) www.picnik.com. Je kan gratis inloggen en doet alles online, hartstikke simpel (je kan een abonnement nemen op speciale mogelijkheden, dat heb ik dus, maar dat heb je voor een kerstkaart niet nodig)
Daarna sla je je zelfgemaakte/versierde foto op en stuur je hem naar al je contacten in je mail (iets van invoegen/afbeelding, zodat het in het leesvak zelf komt, dat is leuker dan een los bestandje sturen, voor het geval je niet weet dat dat kan)

Shonagh

Shonagh

16-12-2011 om 19:15 Topicstarter

Merel

Ik ga het vanavond proberen, je hoort ervan, bedankt !

Shonagh

Shonagh

17-12-2011 om 12:55 Topicstarter

Merel

Wat een leuke site, heb besloten ook maar weer een jaaroverzicht rond te schrijven. Maar een leuke combinatie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.