Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Heks

Heks

20-03-2013 om 08:39

Online kasboek

Ik ben op zoek naar een online kasboek. Ik zoek er die wel overzicht biedt en zoveel mogelijk direct van je bankrekening haalt (met zo min mogelijk handwerk). Wat raden jullie mij aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-03-2013 om 11:25

Weet je het zeker?

Als eea niet goed is beveiligd liggen al je financiële gegevens op straat.

Rosa van der Zanden

Heks

Heks

20-03-2013 om 13:50

Rosa

Heb je ervaring hiermee? Of heb je andere informatie dat dit een reëel gevaar is? Is er verschil in veiligheid tussen kasboeken dat je weet?
groet,
Heks

Reactie

Ik heb nu cashflow gratis versie, je kan niet alles specifiek zien maar wel globaal, vult wel veel automatisch in in categorieën.De betaalversie is natuurlijk uitgebreider, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen.

Ik heb ook Afas gebruikt, maar na 1x de gegevens er in gezet te hebben lukte de 2e keer mij niet om de gegevens te uploaden dus die heb ik verwijderd. Geen idee waar dit aan heeft gelegen.
Afas heeft wel meer subcategorieën, deelt volgens mij bij de gratis versie niet automatisch in, maar dat ben ik eerlijk gezet kwijt.

Beiden zijn beveiligd.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-03-2013 om 22:11

Heks

Alles valt te kraken, zelfs je DigiD is niet veilig. Ik zou het persoonlijk nooit doen. Geen ervaring, meer erg voorzichtig.

Rosa van der Zanden

P

P

21-03-2013 om 09:21

Rabobank

Ik zag laatst dat de rabobank tegenwoordig al automatisch een overzicht geeft van je uitgaven en inkomsten in grafiekjes. Je moet alleen van een aantal uitgaven even aangeven onder welke categorie het valt.

Hombre

Hombre

21-03-2013 om 12:20

Rosa

Dan neem ik aan dat je ook niet online bankiert, want daar valt nl. echt wat te halen.

Wat moet iemand nou met het equivalent van die schoenendoos aan bonnetjes en afschriften die je in zo'n account zet?

Nee, ik weet redelijk wat van IT (on)veiligheid, maar ik zou er niet van wakker liggen. Als het nou publiek raadpleegbaar was zou ik dat niet willen, maar voor een hacker is er volgens mij niet veel interessants.

margje van dijk

margje van dijk

21-03-2013 om 14:41

Ben blij dat hombre het zegt

, anders had ik dat nu ook gezegd. Hoezo, wat een paniekzaaierij, dan zijn er nog wel meer dingen waar je je druk over kunt maken.

De meeste banken hebben volgens mij nu wel zoiets, de ING bank in elk geval ook (Tim).

Margje

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-03-2013 om 16:09

Bankieren

Bankieren doe ik gewoon online. Misschien onterecht maar ik ben wat huiverig om privédingen op het www te zetten. Mijn financiën horen daarbij.

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.