Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jop Teeuwissen

Jop Teeuwissen

04-04-2011 om 22:24

Online aankoopintentie van levensmiddelen

Toestemming van Forumredactie

Beste leden,

Ik ben een student van de Universiteit van Tilburg. Ik doe samen met mede-studenten een onderzoek naar de aankoopintentie van levensmiddelen via internet.
Er is namelijk een achterblijvend online winkelgedrag van levensmiddelen t.o.v. andere producten (electronica, boeken, kleding, etc). Met dit onderzoek willen wij de redenen achterhalen van deze achterblijvende vraag.

Hiervoor heb ik een online enquete samengesteld.
Het is voor dit onderzoek niet belangrijk of u daadwerkelijk ooit levensmiddelen via internet heeft gekocht. Wat wel van belang is, is dat u een gezin hebt met 1 of meer thuiswonende kinderen.

U zou mij en het onderzoek enorm helpen met het invullen van deze -slechts paar minuten durende- enquete:

www.thesistools.com/web/?id=187055

Alvast bedankt,

Jop Teeuwissen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

05-04-2011 om 10:46

Ingevuld

Ingevuld maar ik had af en toe moeite om de vragen te doorgronden. Bv. "32 De bezorgkosten bij Albert Heijn bedragen gemiddeld €10,-. Ik laat mijn boodschappen voor dit bedrag thuis bezorgen", wat is daar de bedoeling van?
Ook is de volgorde niet helder en zijn er nauwelijks vragen over online voeding gesteld. "Waarom zou je dat wel/niet willen kopen", die vragen zitten er niet in. Nu ga je vooral in op de overzichtelijkheid en betrouwbaarheid van webwinkels in het algemeen.

mijk

mijk

05-04-2011 om 11:24

Ingevuld

en mijn tips (zo leert mijn zoon in groep 5 kritiek geven!):