Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zelazny

Zelazny

30-04-2011 om 09:02

Ongeparfurmeerde vochtinbrengende creme

Ik ben op zoek naar ongeparfurmeerde vochtinbrengende bodymilk of creme. Ik begrijp sowieso niet waarom zelfs zoiets als Nivea zo sterk moet ruiken, maar belangrijker nog is dat mijn huid er niet tegen kan.

Wie weet een goede vochtinbrengende creme die niet geparfurmeerd is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

20 jaar ervaring met stinkloze producten

..doordat Beukman er niet tegen kan.
Vaak verdwijnen die merken ook weer, lastig dus.
Momenteel is het hier voor het gezicht dr. de Hoog en voor het lijf pak ik gewoon een van de smeercremes voor de exceemhuid van mijn zoon.
Ik weet niet of je nu het gezicht of het lijf bedoelt, maar dr de Hoog heeft een lijn voor allergische huid. Of had, zoals gezegd, het wisselt nogal.

Cetomacrogol

..heeft mijn zoon. 80 - 20 met vaseline gemengd.
Nog steeds behoorlijk vet.

Het is trouwens dokter VAN Der Hoog, zag ik in de badkamer
Vaseline Intensive care heeft ook een bodylotion en -creme, die staan hier ook. Voor zoon te waterig, misschien iets voor jou? En de tip van Lizzy, Balneum Hermal, ook een vettende bodylotion zonder geur.

Fiorucci

Fiorucci

30-04-2011 om 16:31

Neutral

Niet zo vettend, maar ik krijg er een hele zachte huid van en het ruikt fijn, niet zo wee als sommige producten zonder parfum.

Biene M.

Biene M.

30-04-2011 om 19:22

Vaseline cetomacrogol

Heel fijn spul.

Marjoleine64

Marjoleine64

30-04-2011 om 20:05

Sebamed

gebruiken wij al jaren. Bodylotion voor dagelijks gebruik, en bodymilk als het iets vetter moet. Ook zeep en shampoo gebruiken we van sebamed. Ook decubal heb ik al geprobeerd en bevalt ook prima, maar dat is veel duurder.
Marjoleine

mar

mar

01-05-2011 om 21:32

Urtekram

Urtekram heeft een ongeparfumeerde bodymilk, heet No perfume.

te koop bij natuurwinkels of www.lavendula.nl

Manus

Manus

01-05-2011 om 21:43

Worteltjes

Ik word helemaal blij van de Yes to carrots-producten. Zonder luchtje en zonder parafine e.d. Zie http://www.yestocarrots.com/
Ook in de winkel te verkrijgen.

Manus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.