Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

hum

hum

08-08-2011 om 19:59

Onderrok

ik heb in de uitverkoop een prachtige lange wijde witte rok gekocht. net als hierboven redelijk doorzichtig en ik dacht daarom dat ik 'wel even' een onderrok er onder zou kopen. mijn moeder had die dingen vroeger ook, in huidkleur en dan iets wijder zodat je bij zo'n rok er niets meer van ziet.

Waar kan ik zo'n geval nog kopen, de Hema en Wehkamp bijvoorbeeld niet! Is dit nu zo uit de mode? Een huidkleurig shortje oid vind ik iets te weinig, dan zie je wel heel veel been er tussen door als de zon achter is. toch?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wibra of zeeman

Ik heb er pas nog een gekocht, echt zo'n ouderwetse met een (polyester) kanten randje. Ben even vergeten of het de Wibra of Zeeman was. In zwart, wit of huidskleur hebben ze ze.

Clowntje

Clowntje

08-08-2011 om 20:09

H&m

Heeft onderrokken in de nieuwe catalogus staan, zag ik. Ik was idd ook op zoek, lastig te vinden...

Pilsje8

Pilsje8

08-08-2011 om 22:48

Hünkemöller

Daar heb ik deze zomer nog een onderrokje gekocht. Véél fijnere, mooiere kwaliteit dan zeeman etc. (daar heb ik er overigens ook eentje van). Wel iets duurder uiteraard, maar aangezien je er jaren mee vooruit kunt vind ik dat niet zo erg, en wat is duur, ik geloof dat ik iets van 15 euro betaalde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.