Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Foo

Foo

09-09-2011 om 14:17

Ondergoed voor oudere jongens

Waar kopen jullie onderbroeken voor jullie oudere zonen? Zoon heeft nieuwe boxershorts 158/164 nodig maar de boxershorts die we zien of te kinderachtig (vliegtuigjes/dino's) of niet in zoons maat. Hebben jullie een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

09-09-2011 om 14:34

Hema

effen wit, zwart of antraciet of met een streepje.

per 2 voor 5.95 en nu met 25% korting.

bij de grotere AH hebben ze tegenwoordig ook ondergoed. Ook voor jongens. En inderdaad de Hema, daar hebben ze ook niet-kinderachtige boxers.

groetjes van Purk

Janna

Janna

09-09-2011 om 15:24

Zeeman

Daar hebben ze effen katoenen boxers die heerlijk zacht aanvoelen en waarvan de (taille)band ook van katoen is (met elastiek erin). Het zijn wel stretch boxers, geen wijde, dus ze zitten nauwsluitend. Mijn zoon vindt ze erg prettig zitten. Ze zijn er in donkerblauw, grijs en wit. Ik heb ze zien liggen t/m maat 176.

Annet

Annet

09-09-2011 om 15:39

Action

heeft leuke boxershorts, zowel effen als met print.
Doen het ook prima in wasmachine en droger.

PDD-ertje

PDD-ertje

09-09-2011 om 16:44

Maatje s

Bij de heren boxershorts en dan het liefst Bjorn Borg of Silvercreek. Zij wel wat duurder. Had laatst voor zoon bij de Zeeman boxers gehaald van Kappa deze vond hij erg fijn. Waren wel snel kapot helaas. En anders idd bij de action.

Foo

Foo

09-09-2011 om 16:51

Bedankt

Ik had nog niet bij de Action gekeken, goed idee, net als bij de Zeeman. De hema hier had niet zo heel veel interessants, waarschijnlijk is die aanbieding al uitverkocht. Zij waren dus van de dino's en vliegtuigen. AH is hier niet zo groot dat er een non-food afdeling is. Zoon geeft (nog) niet veel om merken dus ik wil er ook weer niet teveel aan besteden. V en D hier had alleen kleine maatjes.
Weet trouwens iemand of Jack and JOnes ook ondergoed voor mannen heeft, net zoals Vero Moda voor vrouwen (Pieces)?

angel3

angel3

09-09-2011 om 17:06

Bij de we hebben ze leuke boxer shorts

V en d

heeft er ook van Cars,( het spijkenbroekenmerk, niet de auto's ) die blijven erg mooi en zijn niet zo heel duur.Vaak heeft de VenD ze in de aanbieding tijdens die dolle actie dagen..( of hoe dat heet)
WE heeft er ook maar die zijn wel wat lager en iets wijder.

Fiorucci

Fiorucci

09-09-2011 om 18:27

Wibra of h&m

Ik koop ze bij Wibra of H&M, maatje S.

amk

amk

09-09-2011 om 18:49

Hema online

bestellen en in de winkel afhalen.

Merel

Merel

09-09-2011 om 19:32

Hier ook we

Hier kopen we ook altijd ondergoed voor zoon van 13 bij WE. Leuke prijs, soms een aanbieding van 2 in een verpakking en leuke kleuren. (veel effen felle kleuren en soms een abstract figuurtje of streepjes)

Fianna

Fianna

09-09-2011 om 20:35

Zeeman

Koop boxers voor zoon bij Zeeman, effen inderdaad, prijs is prima . Ik geloof iets van 3 euro per 2 ofzo? weet het niet eens meer omdat ik een jaar geleden voor het laatst gekocht heb. Ze gaan dus ook lang mee!

Guinevere

Guinevere

09-09-2011 om 21:03

Ten cate

Laatst heb ik ergens een stapel Ten Cate boxershorts gescoord met forse korting. En volgens zoon zitten die geweldig. Ze zijn nogal neutraal van uiterlijk en te krijgen tot aan maat 176. Heel goede rekbare stof dus ze gaan lang mee qua maat. Zie http://www.tencate-plaza.nl/Ten+Cate+Kinderen/Ten+Cate+Kids+boys+boxer.html

Janeway

Janeway

09-09-2011 om 21:26

Makro

Makro heeft van GS sports leuke boxers. zijn regelmatig in de aanbieding. Oh net even online gekeken ze zijn nu in de aanbieding 5,94 voor 2 broekjes. Vaak een effen en een met een printje.

Rembrand

Rembrand

09-09-2011 om 22:57

Hema, shoeby en soms ook markt

Het staat al hierboven.
Als ik in een milde bui ben krijgen ze heel af en toe een duurdere van Bjorn Borg.
M.

Wilma

Wilma

12-09-2011 om 15:37

Hier ook v en d

En ook die van cars (is 't merk, niet die autootjes). Die blijven prachtig. Vaak zwart met een felgekleurde rand.

Foo

Foo

12-09-2011 om 20:11

Ben vandaag op pas geweest

Ik ben goed geslaagd bij de ... Zeeman! Daar hadden ze leuke geruite, gestreepte, met stripwolkjes met teksten en effen. Allemaal ca 2 euro per stuk en in de maat van zoon (wat ze bij hema en v en d nog steeds niet hadden). Zoon vond ze leuk en hip. Dus wij allemaal blij.
Ten Cate vind ik ook fijn ondergoed maar ik moet maar even wachten tot ze weer een actie hebben. Voorlopig kan zoon weer even vooruit.

Marjoleine64

Marjoleine64

12-09-2011 om 22:30

Op de markt!

wat het beste bevalt hier is Funderwear. Blijft lang goed in vorm, en is er in allerlei leuke kleuren en motieven voor (jonge) pubers.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.