Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Once upon a time vergeten...

Dochter en ik hebben met veel plezier de eerste twee delen van de NET5 serie Once upon a time gekeken. Gisteren kregen we onverwacht bezoek en heb ik vergeten de dvd recorder in te schakelen. Op uitzending gemist is de serie niet te vinden, ik geloof dat ze buitenlandse series daar niet op mogen zetten. Weet iemand waar ik het kan terugkijken, mag ook zonder ondertiteling? Of heeft iemand aflevering 3 en 4 opgenomen gisteren en mag ik een leeg dvd'tje en een retourenvelop sturen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Stoepkrijt

Wij hebben het opgenomen op de harde schijf van de dvd-speler. Ik wil wel proberen of ik het op een dvd'tje kan overzetten voor je.
Mail me anders even op: alex punt sonja apestaartje hotmail punt com

Mama_Lynn

Mama_Lynn

20-12-2012 om 20:53

Kan niet helpen maar

wilde wel even zeggen dat ik die serie echt geweldig vind. Wij hebben em vorig jaar gekeken via hulu en zijn nu begonnen aan het tweede seizoen. Errug leuk!

Veel kijkplezier, ik hoop dat je ze nog terug kan kijken.

Lynn

Hij is bezig ...

het gaat heel langzaam, maar het lijkt te lukken om het op een dvd'tje te krijgen

Annet

Annet

20-12-2012 om 23:04

Als het niet lukt, kan ik misschien helpen

Laat maar even weten of dit nodig is.

Gelukt!

Het staat op dvd. Als je even je adres doormailt (zie 1e antwoord), dan stuur ik 'm naar je op !

Pennetje

Pennetje

21-12-2012 om 08:55 Topicstarter

Jaaaaaa

Je bent een held! Ik ga je mailen. Dank je wel!

Pennetje

Pennetje

21-12-2012 om 08:59 Topicstarter

Annet

En Annet, jij ook bedankt voor je aanbod!

Pennetje

Pennetje

24-12-2012 om 17:24 Topicstarter

Annet, ben je er nog?

Die lieve Sonj@ had een dvd gebrand, maar die werkte bij ons niet (niet in de dvd speler, ook niet in computer of laptop). Volgens de buren is ie dan niet 'gefinalised', wat dat dan ook mag betekenen. Mag ik alsnog van je aanbod gebruik maken?

Annet

Annet

24-12-2012 om 18:07

Hier ben ik al

Mail mij maar even:
[email protected]

Pennetje

Pennetje

24-12-2012 om 19:01 Topicstarter

Annet

Je hebt mail!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.