Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

03-10-2012 om 07:56

Oh nee henk! Lycra ondergoed gezocht

Lees net dat winkelketen Henk ten Hoor failliet is. Daar koop ik werkelijk altijd het ondergoed voor mijn kinderen. Vooral voor mijn dochter is het super. Mooie smalle hemdjes en boxers. Alles van lycra en het blijft zo mooi. Waar ga ik dat nu kopen?
Ik zoek dus lycra, hemdjes met spaghetti bandjes en ondergoed met pijpjes. Wie weet het?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Clowntje

Clowntje

03-10-2012 om 09:05

Claessens bij de ddd

Claessens ondergoed voor de meiden bevalt hier altijd goed. Blijft mooi, hemdjes lang genoeg om in de broek / maillot te doen.
Is vanaf morgen weer in de dolle dwaze dagen bij de bijenkorf.

Merel

Merel

03-10-2012 om 09:08

Niet meer

Kan je niet nog even wat inslaan bij Henk of is ie al dicht? Hier voor dochter ooit eens hele favoriete broekjes bij de Zeeman gekocht. Die droeg ze het liefste maar we zagen ze nooit meer. Plots bij Zeeman in een of andere afprijzingsbak lagen er heleboel, toen heb ik heel veel maten ingeslagen. (ze draagt ze 7 jaar later nog (inmiddels zijn we bij de grootste maten van toen aanbelandt dus

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

03-10-2012 om 09:26

Ik leef onder een steen, geloof ik

Hans Textiel kende ik (ook failliet inmiddels), maar Henk is nieuw voor me. Is dat een regiogebonden keten?

Is al dicht

Was er eergisteren, en toen hing er al een bordje "wegens omstandigheden gesloten". Geen idee of Henk (ten Hoor) regiogebonden is, zit hier in het Noorden.

Ja regiogebonden

Henk Ten Hoor zat vooral in het Noorden

Henk heeft toch ook een broer?

Tenminste...hier (eveneens noorden) zit naast Henk (die nu dan wel dicht zal zijn, ik weet het niet) een andere winkel (keten? geen idee) die Bertus heet. Bertus ten Hoor volgens mij. Dacht ik.

Hmm. van de week maar eens even checken in het dorp. Al kwam ik er weinig, van die lege winkelpanden vind ik altijd een ongezellig gezicht.

Ingrid

Ingridt

Al kwam ik er weinig, van die lege winkelpanden vind ik altijd een ongezellig gezicht

Daar schijnen ze in Winschoten iets op gevonden te hebben

Maar klopt, er bestaat ook Bertus Ten Hoor (hier tenminste ook, trouwens..ook Jan ten Hoor, juwelier)

Ik ken Henk ten Hoor uit mijn geboorteplaats in het noorden, maar sinds enige tijd zat er ook een vestiging in mijn huidige woonplaats in het midden van het land. Misschien hadden ze beter wat minder kunnen uitbreiden door het hele land?

Henk ten Hoor ligt overigens prijstechnisch wel iets van Claesens af

Chris

madelief

madelief

03-10-2012 om 19:28

Mmmm

Ckaessens vind ik mooi maar te duur. Dochter is blij met wat ze had, helemaal geen verandering nodig! Helaas zijn de winkels gelijk gesloten, toen ik het las waren ze al dicht. Echt balen! Wij wonen in het westen, sinds een jaar of tien Henk, zelfs een nieuwe zaak geopend van de zomer.. jammer hoor. Dus tips zijn welkom!

Maartje

Maartje

05-10-2012 om 20:30

Hart van nederland

Vanavond in Hart van Nederland een item over Henk gezien, kreeg het niet helemaal goed mee door rumoerige kids, maar volgens mij hoorde ik iets over een doorstart onder de naam Henk.

madelief

madelief

06-10-2012 om 00:48

Ooh

Ik hoop dat je het goed hebt gehoord!!!!!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Puck

Puck

08-10-2012 om 09:22

Hema

Volgens mij heeft de HEMA ook veel lycra ondergoed voor meisjes.

Puck

Puck

09-10-2012 om 10:35

60 vestigingen weer open

Ik lees net bij de regionale omroep dat 60 van de 103 vestigingen weer open gaan. Hier in de regio al vanaf vandaag.

i.s

i.s

10-10-2012 om 21:50

Jongens ondergoed

ik lees net je berichtje , ik was ook al in paniek want ik haal bij henk ook altijd het lycra ondergoed, maar dan voor zoon.
als het goed is zijn ze deze week weer open, tenminste hier in het noorden wel.
ga morgen gelijk even weer kijken.....

i.s

i.s

12-10-2012 om 09:24

Weer open

de henk is hier weer open, ben gelijk even heen gegaan, maar helaas de maat van zoon was er niet
volgende week nog maar een s kijken

Baal

Hier in het winkelcentrum zit ook een Henk ter Hoor (regio Beverwijk) - handig, en vooral:" fijne spijkerbroeken voor mijn kinderen.
Mijn jongste heeft ineens 2 broeken met gaten (vanuit het niets ineens een gat in de knie die meteen in 2 dagen drie keer zo groot werd) - net kangs Henk gegaan, had nog geen nieuws gehoord, ik was boos dat ze he-le-maal geen spijkerbroeken hadden. Was al best boos aan eht worden, toen zei die mevrouw: "eh.... heb je het nieuws niet gehoord?" eh.... nee had ik nog niet, maar goed, nu dus wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.