Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An.

An.

06-12-2012 om 20:00

Oh, alsjeblief even geen lawaai met oud&nieuw

Mijn vriend wordt binnenkort aan zijn hoofd geopereerd. Klinkt heftig, zal het ook zijn, maar het is gelukkig een goedaardig gezwel dat weg gehaald wordt.
En toch. Het idee van onze wijk (de meeste mensen zijn weg en zij die over zijn maken er met oud en nieuw een idioot lawaaiig, branderig festijn van. En daar hebben we nu zó geen zin in.
Zou er een plek zijn waar het gewoon rustig is met oud en nieuw? Dat we daar een dag/nacht kunnen verblijven??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

06-12-2012 om 20:14

Zo'n vakantiepark

Centerparcs. Landal, zoiets. En dan in de bossen van Drenthe. Misschien dat je een verdwaalde knal hoort, maar echt niet meer.
Heel veel sterkte.

sinas

sinas

06-12-2012 om 20:17

Speciale weekenden/dagen voor inderdaad

kijk eens op die sites. Ze houden vaak een vuurwerkloze periode, voor mensen die het echt niet willen!

dc

dc

06-12-2012 om 20:44

Engeland

in engeland doen ze geen vuurwerk met oud en nieuw

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-12-2012 om 20:59

In de bergen

Zwitserland, Italië ed. Geen vuurwerk ivm lawinegevaar. Voor dichter bij huis maar niet noodzakelijkerwijs goedkoper een huisje van Staatsbosbeheer. Zit je in je up in een bos.

Rosa van der Zanden

P

P

06-12-2012 om 21:44

Kaatje

Centerparcs doet daar dus niet aan mee, het is zoals sinas al zegt Landal en Hogeboom maar reken maar dat die parken al vol zitten.

Bij Landal hebben ze 3 vuurwerkvrije parken, 2 op de Veluwe en 1 in Drenthe, kijk hier:
http://www.landal.nl/oudennieuw
en er is nog wel plaats!
sterkte met alles!!
gr Nora

geen tips hier, volgens mij heb je al wat tips gekregen. Maar van iemand die zelf aan haar hoofd is geopereerd; lief van je dat je rekening met hem houdt! Waar ik erg gevoelig voor was/ben; felle lichten, harde (ploteselinge) geluiden, aanhoudende rotgeluiden (maaimachines, jengelende kinderen, buurman met zijn gitaar).
Eventueel zelfs oordopjes voor hem regelen? Toestemming om een zonnebril te gebruiken, ook al is het niet gezellig of beleefd?

Sterkte voor jullie allebei! Toch altijd heel spannend!

Jons

Gewoon de grens over

Ook in België en Duitsland amper vuurwerk.
groeten en sterkte
albana

Schiermonnikoog

De stilste plek van Nederland. Behalve rustig ook nog eens betoverend mooi. Sterkte met de operatie en het herstel.

skik

neteret mut

neteret mut

07-12-2012 om 12:09

Idd

hier maar heel weinig vuurwerk. Vorig jaar wel duidelijk iets meer dan de jaren daarvoor, maar altijd nog zoveel minder dan wat we in NL gewend waren

An.

An.

09-12-2012 om 16:19 Topicstarter

Park helaas niet voor een dag & nacht

En dus gaan we óf op zoek naar een hotelletje op schier, óf anderszins. Vervelende is dat ik met de operatie in het verschiet (en een normaal doorlopend gezin) niet veel energie heb om te gaan zoeken.
Volgens hem is het in zijn eigen wijkje (hij heeft er 2 oud & nieuw meegemaakt) ook rustig genoeg. Dus ik denk dat voor het gemak....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.