Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

25-02-2012 om 14:25

Nydj (not your daughter's jeans)

Kennen jullie dit? Bevalt het? Ik lees goede berichten, maar is wel duur. Goedkope adresjes?
Alvast bedankt!
Gr. Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja geweldig

Ik heb een paar broeken van nydj en ik ben fan. Zitten heerlijk en kleden mooi af. Maar die prijs is niet mals. Soms een mazzeltje in de uitverkoop en soms neemt iemand er een uit de USA voor me mee.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Aanbieding

Bij wehkamp is er momenteel 1 in de aanbieding ,voor €95 .(een beige kleur).

nydj

nydj

25-02-2012 om 17:57

ik heb er sinds twee maanden een. Voor het eerst in mijn leven dat ik een skinny jeans heb gekocht: met nydj durf ik het aan, het kleed echt mooi af. Leuk truitje er op, laarzen er over, super mooi! Het is niet superstrak, met name bij de heupen heb ik daar last van bij andere merken. dan heb ik het gevoel dat ik bij mijn heupen er uit barst terwijl het bij mijn buik heel ruim is.

overigens ben ik niet overdreven dik (1.75m/71kg) maar mijn heupen zijn wat breder... ik denk een redelijk gemiddeld 'hollands' figuur van bijna 40jr wat er niet meer super uit ziet in een gewone skinny (maar dat is mijn mening).

er zijn mensen die het model ouderwets vinden, maar ik vind mezelf er juist supermodern in. 't is natuurlijk ook net welk model je kiest.

vooralsnog vind ik het zeker het geld waard.

May

May

25-02-2012 om 20:23

Geweldig!

Ik heb er twee gekocht via vente-exclusive.com, daar meld je je voor aan en dan krijg je bijna iedere dag wel een aanbieding voor de uitverkoop van een bepaald merk kleding of keukenartikelen. Een paar keer per jaar komen er NYDY voorbij.. ik heb er twee gekocht voor rond de 60 euro per stuk..

Yep, heb er 2 en erg tevreden mee!

Had bij de Bijenkorf DDD een zwarte/donkergrijze gekocht, was meen ik ipv 169,95 nu 89,95. Geweldige aankoop zeg! Broek heeft idd liftend effect, maar zit tegelijkertijd heel comfortabel. Ik ben ook een echte 'peer' en deze broek rondt de zone rond de heupen mooi af.

Baalde achteraf dat ik er niet nog 1 had gekocht, en ook ik ben 'lid' van Vente-Exclusive en toen ze daar in de aanbieding kwamen heb ik meteen toegeslagen voor een mooie donkerblauwe. Ook Wehkamp heeft wel eens aanbiedingen idd. Het is een flink bedrag maar ik vind het het geld dik en dwars waard; ik draag beide broeken veel en graag!

Groet,
Mare

nydj

nydj

26-02-2012 om 20:43

ik heb me meteen ff aangemeld bij vente exclusive. nu hopen dat ze daar snel weer in de aanbieding komen!

Let op bij online kopen!

Die nydj broeken vallen wel een maat groter! Volgens mij doen ze dat vooral voor het psychologisch effect: hoera ik kan een maatje kleiner aan!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Nou nee, een maat kleiner juist!

Ik draag altijd maat 40, soms zelfs 42. Van de NYDJ broeken heb ik 38.
Collega van mij (enthousiast door mijn verhalen) heeft maat 38, durfde toch geen 36 te bestellen en had achteraf spijt.

Dat ze dat marketing-technisch behoorlijk gebruiken is een feit, maar ik moet eerlijk zeggen; als ik de NYDJ 38 op mijn 'normale' spijkerbroeken leg (vooral van Esprit en Calvin Klein) dan is die van NYDJ ook echt kleiner, dwz smaller.

Bibi63 ik zou zeggen; ga ze gewoon een keer passen, in een 'gewone' winkel. Dan weet je meteen welk model je mooi vindt en lekker vindt zitten. Kom je ze dan online ergens tegen, dan weet je precies welke je mooi vindt en welke maat je past.

groet!

Vic

Vic

29-02-2012 om 22:02

Mare

Dat is precies wat Triple zegt. Ze hebben de maten dus zo gemaakt dat je een maatje kleiner kunt kopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.