Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nou moe, draadje ipad vs ereader weg?

Had hier paar dagen geleden draadje over keuze voor iPad vs ereader. Best wel wat reacties.
Belangrijkste motivatie: letters kunnen uitvergroten zodat ik kan lezen in bed, kunnen lezen op strand etc.

Ereader kwam er bij far beter uit, dus besteld en zojuist ontvangen. En 't valt zo tegen!
Wat een klein dingetje, dacht dat ie stuk groter zou zijn. En - vooral - als ik van het voorbeeldboek de letters uitvergroot (want nu te klein voor mij) dan moet ik iedere zin van links naar rechts scrollen om 'm te kunnen lezen. Balen!
Ook lijkt het alsof ik de achtergrond niet in kan stellen qua licht. Heb weliswaar lampje + hoes erbij besteld (komt pas over 2 weken) maar zou ook wel 'gewoon' willen kunnen lezen. Overdag, op de bank. En daarvoor vind ik de achtergrond wel erg donker - terwijl ik wel 't contrast wit/zwart nodig heb om goed te kunnen lezen vind ik.

Kortom; is mijn teleurstelling terecht of is het een kwestie van gewoon wennen?
Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Alles digitaal

Mare, je draadje staat in de rubriek Alles Digitaal.

Jammer dat de E-reader zo tegenvalt, kun je hem nog ruilen?

Chris

Mare?

welke heb je dan nu gekocht? Ik herken het probleem helemaal niet.

Mare

Mare

28-12-2011 om 20:19 Topicstarter

Ah, thnx chrish! en voor lis@

Logisch idd, dat ie is verhuisd naar alles digitaal. Ik zit meestal in deze rubriek dus even niet aan gedacht.

@Lisa; ik heb dus in alles digitaal gereageerd. Snap er na alle enthousiaste verhalen niks van. Hele dag weg geweest, ga nu even driftig googlen of het aan mij ligt, of dat ik misschien een ondeugdelijk apparaat heb?

grt
Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.