Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

28-10-2011 om 20:30

Nokvorstreparatie

Vanmorgen was er een bedrijf bezig bij mijn buurman om zijn nokvorsten opnieuw te voegen cq vast te leggen in kunststof mortel o.i.d. Schijnbaar lagen er bij mij ook wat los en er was er een gebarsten (kon ik wel zien), dus ze raadden me aan om mijn dak ook te laten doen. De buurman stond instemmend te knikken, dus ik ben maar akkoord gegaan. En nu ben ik wat aan het twijfelen. Het is toch weer 360 euro, en eigenlijk was ik niet van plan om iets aan mijn dak te doen. Maarja, ik heb ook geen zin in lekkage.
Kun je lekkage krijgen als je een gebarsten nokvorst hebt? Kan ik überhaupt nog onder die opdracht uit? Ze komen het volgende week maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

28-10-2011 om 21:04

dat kun je; een lekkage krijgen bedoel ik. Als de wind de verkeerde kant opstaat en de regen slaat er onder/of bij een hoosbui is er op al voldoende als de barst bovenop zit, zoals bij mij vorige week gebeurde, dan regent het in je slaapkamer. (in de mijne dan)

hoe dat zit met een opdracht weet ik niet, proberen kan altijd, heb je iets getekend of zo?

Anonix

Anonix

28-10-2011 om 21:10

Ja en ja

Ja, je kan lekkage krijgen. En ja, volgens mij kan je ook onder de opdracht uit. Je heb niet zelf om die opdracht gevraagd, maar zij zijn naar jou toegekomen. Dat lijkt mij gewoon colportage en valt dan dus onder de colportagewet = 7 dagen afkoeltijd.

Je kan ook een prijsopgaaf/advies vragen bij een ander bedrijf.

Vic

Vic

28-10-2011 om 21:12

Duur?

Wat vinden jullie van die prijs? Het dak is ongeveer 5,5 meter lang. Bij de buurman is het wel mooi geworden.

mix

mix

28-10-2011 om 21:26

Via google

zie ik prijzen van 325-385 euro ongeveer als gemiddelde prijzen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.