Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

17-08-2011 om 13:25

Nogmaals: den haag/scheveningen

Ik wil niet het draadje van Mary Lynn 'vervuilen' vandaar nogmaals.
Morgen ga ik naar K3 in het World Forumtheater in Den Haag met 2 kleine meisjes en schoonzus. De website zegt vanaf centraal lijn 17. 9292ov zegt lijn 2 en 1(overstappen) of de bus. (is niet zo leuk). Wat is handig?
Maar dan, we willen daarna nog even naar Scheveningen. Waar moeten we zijn in Scheveningen? Lijn 11 of 1? Of..? Ik kom er niet goed uit met de verschillende websites. Wie woont er en/of heeft er verstand van?
Alvast bedankt! An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne D.

Anne D.

17-08-2011 om 16:46

Lijn 1

kom je uit bij circustheater/kurhaus/zwarte pad.
Veel plezier!

Lijn 11

stopt niet bij het world forum theater, lijn 1 wel. waar wil je in Scheveningen naar toe ? Want de boulevard ligt helemaal open en is niet overal toegankelijk namelijk

jessica 5

jessica 5

18-08-2011 om 23:33

Groentje

Ben er vorige week nog geweest en het stuk bij de pier was toen nog helemaal open.

Klopt

Daarom schrijf ik ook dat de boulevard niet overal toegankelijk is. Alleen vanaf de haven en vanaf de Palacepromenade. Het hele stuk er tussen in ligt open en daarkun je dus niet de boulevard op. Vanaf de vuurtoren is er ook nog een opgang en bij het Seinpostduin is een oversteek brug gemaakt voor voetgangers . Let op dat bij het vuurwerk festival en hele erge drukte de voetgangersbrug dicht is . De komende maanden blijft dit ook nog zo, helaas. Normaal wandelen wij vanuit huis zo het strand op en nu moeten we een behoorlijk stuk lopen, helaas

jessica 5

jessica 5

19-08-2011 om 17:10

Groentje

Balen dat jullie nu een stuk moeten omlopen.
Hebben we hier bij Kijkduin gelukkig geen last van '-)

Ach

Dat went, duurt gelukkig nog maar tot 2013, zucht .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.