Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Triva

Triva

04-12-2016 om 19:48

Nog originele dobbelkadootjes gezien?

Wij gaan met kerst het dobbelsteenkadootjesspel spelen en ik wilde graag weten of iemand nog wat origineels voorbij heeft zien komen?

Specht

Specht

04-12-2016 om 19:55

Ijskrabber

Misschien niet origineel maar onze zoon was erg blij met de ijskrabber die hij bij het dobbelspel met schoonfamilie kreeg, want hij had hem gelijk die avond nodig

Pirata

Pirata

04-12-2016 om 20:03

knaller hier

Knaller hier was een mok met een geïntegreerde fietsbel. Kan je bellen als je dorst hebt. ☺

@Emma

@Emma

04-12-2016 om 20:23

Ruggenkrabber

In mijn groep HBO-studenten had iemand een ruggenkrabber met telescoop-systeem. Ging telkens in en uit, heen en weer, echt iedereen wilde hem hebben. Zo gelachen! Een door een ander gewonnen kraslot (ook leuk trouwens) werd ermee gekrast )) niks gewonnen helaas.....

Pingpong setje

Vanavond gedobbeld met de familie. Waar enorm om gevochten werd was het mini pingpong setje van de Hema. 2 kleine batjes, 3 ballen, een netje dat je aan tafel vast kunt maken en 2 zweetbandjes. Te leuk!

Morgaine

Morgaine

05-12-2016 om 19:37

Hier...

Een starwars-lightsaber met licht en geluid, voor een paar euro bij Action. Die wilde iedereen (leeftijd varieerde van 17 tot 47) hebben, behalve ik.

Lou

Lou

05-12-2016 om 19:45

Vogelvoer

Niet gekregen met dobbelen maar gewoon uit de zak. Iemand had voor iedereen een zak vogelvoer gekocht. En iedereen was er blij mee, behalve ik (maar mijn overburen dan weer wel).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.