Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jip

Jip

11-09-2011 om 13:01

Nieuwe wasmachine. tips?

Helaas heeft de wasmachine het begeven. Nu zijn we dus aan het kijken naar een andere. Op zich met niet veel druk erachter (mag dus best een levertijd op zitten van een week ofzo, zo bedoel ik dat).

Wie heeft er tips? Welke machine is fijn, waar kun je er goed (en goedkoop) een kopen? Reparateur die hier voor dat soort dingen komt verkoopt ze zelf nml niet.
Prijs zo rond de 400 euro, ik zie veel verschillende dingen voorbij komen, dus vandaar graag do`s en don`ts van jullie horen.

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

11-09-2011 om 13:13

Wehkamp

Ik heb er toen eentje van wehkamp besteld. Je hebt daar allerlei 'aanvink' mogelijkheden voor wat je belangrijk vindt en je kan machines met elkaar vergelijken.
Dan zou je daarna (als je een model hebt gevonden) nog op internet kunnen googlen of hij nog ergens goedkoper is, maar dat heb ik niet gedaaan. (hij was 329 euro)
Ik heb een Zanussi ZWG 5165 en daar ben ik erg tevreden over.

liora

liora

11-09-2011 om 13:30

Wow

Wat bijzonder dat je een hele week zonder wasmachine kunt!

Ik heb een LG en die bevalt bijzonder goed. Kan veel in en goede centrifuge (1300).

Liora

Merel

Merel

11-09-2011 om 13:41

Liora

Op vakantie heb je toch ook geen wasmachine? Ik zou ook wel een week zonder kunnen hoor, komen er weer eens wat andere creaties uit de kast (want 25% van mijn kleding draag ik zelden)

Jip

Jip

11-09-2011 om 13:45

Liora

ik doe zeker niet de hele week zonder hoor.
De mijne heeft het in zoverre opgegeven, de lagers zijn kapot en het lijkt of er een vliegtuig op het dak staat zodra dat geval centrifugeerd. Maar goed, daar red ik me nog wel een weekje mee!
Ben me nu dus aan het orienteren op een goede machine.

Jip

Jip

11-09-2011 om 13:46

Merel

Wehkamp had ik nog niet aan gedacht. Ook maar eens kijken dus.

Bedankt

Kaaskopje

Kaaskopje

11-09-2011 om 15:27

O.a. kieskeurig.nl

Als je bij vaatwassers tot 400 euro zoekt bij o.a. www.kieskeurig.nl zie je keurig op een rij de mogelijkheden en de webwinkels/winkels die het het goedkoopst leveren.

Jetske

Jetske

11-09-2011 om 19:05

Net een nieuwe

Wij hebben net een nieuwe staan. Uitgezocht via consumentengids; beste koop 2011. Whirlpool Denver. 7 Kg. AA zuinig. 1600 toeren. Besteld bij BCC.nl (of is dit reclame?); gratis thuisgebracht, op zolder gezet, aangesloten en oude meegenomen. Machine zelf 430 euro. Ben zeer te spreken over de wasmachine, maar ook over de service.
Overigens kan ik echt geen week zonder wasmachine; ik ben een paar keer bij een vriendin langs gegaan met een zak met was. Ik kwam o.a. klem te zitten met de voetbalkleding van zoon.
Jetske

Jip

Jip

12-09-2011 om 17:07

Jetske

Die machine had ik ook gezien.

Kun je er ook hele korte wasjes mee doen? Half uurtje ofzo? En een gewoon wasprogramma, hoe lang duurt die ongeveer?
Denk dat het die ook gaat worden, heb hem ook gezien voor 430 euro, gratis thuisbezorgd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.