Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kinne

Kinne

06-09-2015 om 21:13

Nieuwe oven.

Wij hebben nu nog een oude combi- magnetron maar deze is erg slecht aan het worden. Nu zijn wij aan het zoeken naar iets anders. Een magnetronfuctie is niet heel noodzakelijk maar misschien wel handig.

Een mogelijkheid zou zijn een Candy-oven, maar wij kennen dit merk helemaal niet. Is er iemand met ervaring met dit merk?

Budget en ben je een keukenprinses

Bovenstaande vragen zijn essentieel. En niet te vergeten hoeveel ruimte je op wil geven....

Kinne

Kinne

06-09-2015 om 22:31

niet ter zake

Dorry bedankt voor je goedbedoelde advies, maar de vraag ging over ervaringen met een specifiek merk. De punten die je noemt zijn algemeen van aard en dus geen antwoord op de vraag.
Ik had misschien het achtergrondverhaaltje beter achterwege kunnen laten.

Sorry

Ik ken t merk niet. Zelfs nooit van gehoord. Is t een speciaal soort oven? Of een combi oven maar dan van dat speciale merk? Heb er geen ervaring mee. Misschien Google-en zodat je klant reviews kunt lezen?
In een combi oven zou ik veel schalen niet kwijt kunnen en ben niet zo tevreden over de kwaliteit van wat eruit komt. Maar dat is mijn ervaring.....

Krullevaar

Krullevaar

07-09-2015 om 09:01

budget merk

Volgens mij is het een budget merk in de categorie Etna, Pelgrim, etc. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan niets zeggen over gebruiksvriendelijkheid, duurzaamheid en kwaliteit.

Waarom ben je juist hier op uitgekomen?

Amare

Amare

07-09-2015 om 19:33

bol.com

op de website van bol.com scoren Candy ovens goed (4 en 5 sterren op een totaal van 5). Maar ik ken het merk zelf niet.

Kinne

Kinne

07-09-2015 om 21:13

bedankt

Bedankt voor jullie reacties. Candy voldeed aan onze minimale eisen en wss ook mog eens zeer zuinig (A+++). Wij hadden er alleen nog nooit van gehoord. Zeker in die energiezuinige klasse scheelt het heel veel geld (300), dus dan mag het ook wel minder lang meegaan. Het moet alleen geen goedkoop is duurkoop artikel blijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.