Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jetske

Jetske

16-08-2011 om 13:53

Nieuwe naaimachine

Hoi,
Ik zoek een nieuwe naaimachine! Heel lang geleden gebruikte ik de naaimachine regelmatig, maar nu niet meer. Ik wil het naaien weer eens oppakken en ik wil mijn dochter ook graag erop leren werken, maar mijn naaimachine werkt niet meer goed. Toe aan een nieuwe dus; gekeken op internet maar ik zie al snel door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij adviseren? Simpele naaimachine met wel wat extra mogelijkheden zoals bijvoorbeeld knoopsgaten, maar niet al te veel toeters en bellen (hoef er niet mee te kunnen borduren bijvoorbeeld).
Jetske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Thursday Next

Thursday Next

16-08-2011 om 14:15

Nou,

toen ik een nieuwe wilde ben ik gewoon naar de naaimachinewinkel gestapt voor advies. Ik ben daar prima geholpen en heb geen extra dure extra luxe machine aangesmeerd gekregen.

Hibiscus

Hibiscus

16-08-2011 om 14:48

Pfaff!

Ik wil nooit meer anders. Na jaren gevloek achter die machine omdat het allemaal niet lukte heb ik een jaar of 7 geleden een Pfaff gekregen en hij is zo ontzettend fijn. Ze zijn wel duur, maar je koopt echt kwaliteit.

heb een redelijk simpele (classic style), ik kan er niet mee borduren, maar wel knoopsgaten maken en knopen aanzetten en hij heeft verschillende steken.

Hibiscus

madelief

madelief

21-08-2011 om 00:13

Ook pfaff!

Zelf heb ik een Singer, geen goedkope machinen en doet het prima maar op naailes hebben we alleen Pfaffs. Ik zou nu zeker een Pfaff kopen, veel degelijker en soepeler. Ze worden ook vaak tweedehands verkocht, al zijn ze niet nieuw ze blijven goed!

Ook pfaff

Een ouwetje inmiddels, maar hij doet het nog steeds geweldig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.