Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jesse_1

Jesse_1

02-10-2012 om 13:13

Nieuwe koelkast

Na een hele poos er tegenaan hikken heb ik besloten dat ik nu toch echt over moet gaan op het uitzoeken van een nieuwe (inbouw) koelkast.
Nu heb ik al een aantal ideetjes over bepaalde voorwaarden (wel een vriesvak, ruimte tussen de planken/laden), maar wat is nu een goed merk voor een koelkast?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

02-10-2012 om 21:34

Ik heb een miele

Ik heb een grote miele koelkast met onderin twee grote zogenaamde vershoudlades, de temperatuur is daar net geen nul graden, daarboven zitten twee groente laden. In die twee vershoudlades blijft alles eens zo lang goed, champignons bijvoorbeeld zijn na twee weken nog wit, vleeswaren een week over de datum: geen probleem. Of een week verse groenten: het kan allemaal. Koelkast is nu bijna 11 jaar oud, goede aankoop geweest! Vriesvak vond ik niet nodig, ik heb een diepvrieskast van Liebherr, ook een goed merk.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-10-2012 om 00:20

No frost

En no frost natuurlijk. Of verkopen ze in Nederland tegenwoordig geen koelkasten meer waar je eens in de zoveel tijd een ijslaag moet afbikken?

Maaike

Maaike

03-10-2012 om 13:58

Consumentengids okt. 2012

In de nieuwste consumentengids (inzien in de bieb?) staat een test van koelkasten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.