Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lisbeth

lisbeth

15-01-2013 om 07:47

Nieuwe kinderfiets

Zoon van bijna 6 krijgt een nieuwe fiets. We zoeken een 20 inch. Bij een aantal winkels gaan kijken en ons rot verschrokken van de prijs.
Zoon wil een racefiets, wij willen verlichting een slot en spatborden. Hij is een goede fietser fietst ook graag en veel. Het moet dus een goede en stevige fiets zijn. Wie heeft er tips voor merken en winkels

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

ik koop fietsen altijd 2e hands.

amk

amk

15-01-2013 om 09:54

Zonde

een nieuwe fiets op die leeftijd. Op school liggen ze meer plat dan dat ze staan. Ook als ze goed fietsen.

2e hands

Op marktplaats zijn volop leuke en goeie kinderfietsen te vinden. Echt zonde om een nieuwe te kopen. Een racefiets is niet erg handig en trouwens ook zo goed als niet te krijgen in die maat. Hier zoeken we altijd wat steviger fietsen met een achterrek waar fietstassen op passen. Heel praktisch voor het zelf meenemen van school- en gymtas en alle andere zaken die hoognodig vervoerd moeten worden (scheppen, takken, stenen...) Versnellingen zijn wel leuk, maar onderhoudsgevoelig (zeker als ze zoals hier veel door het bos fietsen), en voor die leeftijd zou ik zeker iets met een terugtraprem zoeken.

Tango

Tango

15-01-2013 om 10:27

Halfords

Degelijke nieuwe fietsen kun je soms voor een redelijke prijs nog wel bij Halfords kopen. De laatste fiets van Tangozoon komt daar vandaan, ook 20 inch. Geen racefiets, maar wel een leuk model met haaien erop.
En anders zou ik gaan voor een tweedehands. Kijk eens bij de fietsenmaker wat die heeft staan in die maat. Zit vast wel wat tussen. Meestal krijg je nog wat garantie ook daar. Via Marktplaats heb ik zelf geen goede ervaring mee, een keer een flinke miskoop gehad.

Decathlon

Ook Decathlon doet in vriendelijke geprijsde kinderfietsen. Geen idee van de kwaliteit trouwens.

Groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

15-01-2013 om 11:46

Marktplaats

ik koop ook nooit meer een nieuwe, je krijgt er op marktplaats namelijk bijna niets meer voor Het is wel handig iemand mee te nemen die wat verstand heeft van fietsen, zodat je een goede koopt. Maar vaak word er helemaal niet veel op gefietst en kan je heel goed en goedkoop een mooie fiets scoren.

Pas nog

Tweedehands fiets voor dochter van bijna tien. Een batavus 26 inch voor 75 euro! Prachtige fiets zag er als nieuw uit. Zoon heeft wel een nieuwe fiets, maar die moet elke dag half uur fietsen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hier

heb ik nu een afspraak voor zaterdag om een 1 jaar oude batavus omafiets (nieuw 300 euro) te kopen voor 175. Ik hoop dat het door gaat.

Oh grutjes zeg

ik zie net op marktplaats bij een verkoper 2 nieuwe showroommodellen voor slechts 145 !! Ok die ga ik dus morgen meteen bellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.