Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pedro

Pedro

31-08-2014 om 19:03

Nieuwe IKEA keuken

Heeft er iemand hier al een nieuwe IKEA keuken? Ze hebben sinds dit jaar een nieuw systeem. Zie ook hier: http://huis-en-tuin.infonu.nl/diversen/131623-de-nieuwe-ikea-keuken-metod-wat-is-er-anders.html.
Lijkt wel positief, maar ik was benieuwd of er hier ook mensen zijn, die er ervaring mee hebben? Of tips?

nooit meer een Ikea keuken

Onze Ikea keuken is nu 10 jaar oud, en al 3 keer de panelen vervangen.

Over de garantiebepalingen kun je niet veel zeggen hoor, ze doen niet moeilijk en geven goede garantie en service. Maar daar moet je wel zelf achteraan.

Diverse panelen kregen in de loop der tijd last van haarscheurtjes, soort van krakkelee (of hoe schrijf je dat). Geen duidelijke oorzaak.

De keuken was goedkoop, maar uiteindelijk is voor mij goedkoop duurkoop. De uren die ik ervoor thuis heb moeten zijn voor het bezorgen, het bellen als er weer iets niet goed was, het wachten bij de service balies in de winkel. Pffffff.

Uiteindelijk heb ik er spijt van. Ik had liever wat meer geld uitgegeven voor een kwalitatief betere keuken. En in die 10 jaar is Ikea nu aan het derde frame bezig (ook zo handig als je nieuwe frontjes nodig hebt). Eerst paste die bij onze keuken, toen gingen ze dat wijzigen in een universeel en nu hebben ze het opnieuw sinds deze zomer aangepast.

Barvaux

Barvaux

08-09-2014 om 19:43

Ikeakeuken

Wij hebben nu al ruim 5 jaar een Ikeakeuken en nergens een probleem mee gehad. Het is bekend dat sommige deurtjes problemen hadden maar volgens mij worden die al lang niet meer geleverd. Bij onze deurtjes dus geen probleem. Het nieuwe systeem ken ik niet, ik heb begrepen dat wij nog lang onderdelen kunnen krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.